خبرگزاری کار ایران

فکری:‌ بازی با استقلال بازی خانوادگی است / هر نتیجه‌ای رقم بخورد برنده هستم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۰۸

سرمربی تیم نساجی مازندران با حضور در نشست خبری درباره دیدار مقابل استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران گفت: فکر میکنم این بازی بازی است که جای بزرگان استقلال خالی است. جای منصورخان؛ علامحسین خان، ناصرخان و دیگر بزرگان که بعد از این همه سال در حرص و جوش خوردن بنشینند و بازی شاگردانشان را با خیال راحت ببیند. یادی از این عزیزان کنیم و امیدواریم روحشان شاد باشد.

فکری درباره بازی فردا گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که در این 4 بازی که انجام دادیم امتیازات خوبی کسب کردیم و نسبت به روزی که آمدیم و گفته بودیم که حداقل امتیتازت را بگیریم و در جدول حفظ کنیم خداراشکر از 4 بازی ما 8 امتیاز گرفتیم و جایگاهمان را یک مقدار سر و شکل دادیم و امیدواریم که در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم را بگیریم  و به امید خدا تیم مشکلی برای ماندن نداشته باشد.

سرمربی سرخپوشان قائمشهری درباره رویارویی با فرهاد مجیدی به عنوان بازیکن سابق استقلال هم اضافه کرد: این بازی هم برای ما یک بازی خانوادگی است و شاید این بازی، برای شخص خود من بازی باشد که هر نتیجه ای رقم بخورد خوشحال خواهم بود و امیدوارم که به دور از مسائل حاشیه ای مشکل خاصی پیش نیاید و از طرف هر دو تیم بازی خوبی انجام شود. برای شخص خودم هر نتیجه برد و باخت رقم بخورد من برنده بازی هستم اما در مجموع دوست دارم که از نظر بحث اخلاقی اتفاق خاصی در بازی نیفتد که خانواده استقلال و هم نساجی از این بابت خوشحال باشند.

فکری درباره عدم حضور تماشاگران در مسابقات گفت: از بین 4 بازی سه بازی خارج از خانه انجام دادیم. با توجه به اینکه بازی ها تماشاگر ندارد تقریبا همه بازی‌ها انگار یک مقدار در زمین خود شماست. فرقی ندارد و زمین شما و حریف تفاوتی ندارد. خیلی از فضا و جو بازی را تماشاگران تغییر می‌دهند و با جوی که به وجود می آورند فضای بازی تغییر می‌کند. وقتی تماشاگران نباشند میزبان و میهمان تفاوتی ندارند. سعی داریم در تمام مسابقات امتیازاتی را بگیریم که در مجموع تیم نساجی امسال را در لیگ برتر بماند. اینکه با خیال راحت‌تر بمانیم.

سرمربی نساجی درباره مصدمان و محرومان تیمش هم گفت: مصدوم داریم و خداراشکر محروم نداریم اما چند بازی که در بازی قبلی نبودند به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بازیکنان داریم که انگیزه زیادی دارند و کمک فراوانی به ما کردند. امیدواریم که در بازی فردا در شرایط خاص خوب‌ خودشان باشند.

محمود فکری در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنان سابق استقلال در عرصه مربیگری چه پیامدی دارد، گفت: جای خوشحالی دارد از اینکه از باشگاه استقلال بازیکنانشان فوتبال را ادامه دادند و در عرصه مربیگری آمدند و این نشان دهنده این است که باشگاه استقلال فضایی را به وجود می‌آورد که بازیکنانش در آینده بتوانند مربی هم بشوند. این بازی‌ها هم بهانه‌ای می‌شود که یکدیگر را ببینیم و دیدار و دوستی‌ها تازه شود. امیدواریم دوستانی که میبینیم و نمیبینیم همیشه در صحت و سلامت باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز