خبرگزاری کار ایران

سهمیه به درد استقلال نمی‌خورد و هواداران جام می‌خواهند

بیانی: سعادتمند اگر نتواند پول بدهد دیگر به چه دردی می‌خورد؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۸۰

کاپیتان سابق استقلال معتقد است بهتر است مجیدی از الان به فکر فصل بعد باشد تا انتظارات طرفداران استقلال را برآورده کند.

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است فرهاد مجیدی باید تمام تمرکزش را روی فصل آینده بگذارد تا از بازی اول مثل یک قهرمان ظاهر شوند و بتوانند جام بگیرند چون استقلال چند سال است که قهرمان لیگ برتر نشده و هواداران از این شرایط خسته شده‌اند و فقط جام می‌تواند آنها را راضی کند و امسال چون شانس قهرمانی استقلال کم است. 

استقلال در آبادان صنعت نفت را شکست داد. در مورد این دیدار صحبت می‌کنید؟

شرایط تیم‌ها بعد از کرونا عوض شده و دیدیم که سپاهان و شهر خودرو در حالی که در کورس قهرمانی هستند، باختند. کیفیت بازیها هم خیلی پایین آمده و نبود تماشاگر هم مزید بر علت شده است. استقلال و پرسپولیس وقتی هواداران شان در استادیوم نیستند انگیزه ندارند. استقلال در هر شرایطی اگر قهرمان نشود سهمیه می‌گیرد و مساله الان سهمیه آسیا نیست و برای هواداران قهرمانی مهم است چون استقلال در بدترین شرایط هم جزو 4 تیم بالای جدول است و سهمیه می‌گیرد اما سهمیه آسیا به دردش نمی‌خورد. هوادار از استقلال فقط قهرمانی می‌خواهد چون استقلال 5-6 سال است که قهرمان نشده است و این موضوع هواداران را اذیت می‌کند. فرهاد مجیدی الان تمام فکر و ذکرش باید روی فصل بعد باشد و تیمی ببندد که از شروع لیگ مثل قهرمان بازی کند.

دیگر امیدی به قهرمانی استقلال ندارید؟

اختلاف امتیاز زیاد است و اصلا زمان برگزاری بازیها نیست چون هر چند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما فوتبال با کیفیتی نمی‌بینیم چون تیم‌ها خوب تمرین نمی‌کنند و بازیکنان هم خوب ریکاوری نمی‌شوند. فوتبال اروپا هم همین است و کیفیت بارسا و رئال را قبل و بعد از کرونا ببینید که اصلا قابل مقایسه نیست. این ویروس چون در همه دنیا است روی همه تیم‌ها تاثیر گذاشته است اما فوتبال ما با همه جای دنیا فرق دارد. تمام زیبایی فوتبال ما به هوادارانش است که به استادیوم می‌آیند و شور و حال خاصی به فوتبال ما می‌دهند. مجیدی برای فصل بعد تیم خوبی ببندد چون سال بعد هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند.

استقلال از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم شده است.

واقعا خنده دار است. اگر این پول پرداخت نشود و نتوانند بازیکن بگیرند مجیدی برای فصل بعد در تیم نمی‌ماند چون می‌داند هواداران دوستش دارند که امسال را به او فرصت داده‌اند و فرهاد آنقدر باهوش هست که بداند فصل بعد فقط قهرمانی در لیگ است که هواداران را راضی می‌کند. 

فکر می‌کنید این پول پرداخت می‌شود تا محرومیت استقلال بخشیده شود؟

سعادتمند اگر نتواند پول بدهد دیگر به چه دردی می‌خورد؟ این پول باید پرداخت شود تا استقلال بتواند بازیکن بگیرد. مشکل اصلی استقلال در این چند ساله این بوده که هر مدیری آمده آن مقطع را بگذراند و وقتی رفته بدهی باشگاه بیشتر شده است. از سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش سوال دارم در این چند سال ندیده‌اند که هر سال به بدهی‌های استقلال اضافه می‌شود؟ چرا جلوی آن را نگرفتند؟ نمی‌دانم در فوتبال ما چه خبر است، آن از ماجرای ویلموتس و این هم از اتفاقات استقلال و سلطانی فر به عنوان متولی استقلال ندیده که هر سال مدیران از استقلال می‌روند و بدهی‌ها اضافه می‌شود؟ چرا این ماجرا را قطع نکرده است؟ 

راه حل شما چیست؟

سعادتمند به هر طریقی شده باید این پول را بدهد تا استقلال از نقل و انتقالات محروم نشود چون استقلال به یک خون تازه نیاز دارد تا بتواند موفق شود. استقلال بعد از کرونا نوسان زیاد داشته و یا خیلی خوب بوده یا خیلی بد و سعادتمند این مشکل را حل کند تا بتوانند بازیکن بگیرند. فکر می‌کنم این تیم بتواند تا نیمه نهایی و فینال آسیا برود و امیدوارم مجیدی فقط به قهرمانی فصل بعد فکر کند. بازیهای استقلال در آسیا هست و مجیدی می‌تواند آنجا از تیمش ارزیابی خوبی داشته باشد اما این تیم استقلال تیمی نیست که بتواند فصل بعد با بقیه مدعیان رقابت کند.  به نظرم مجیدی برای فصل بعد باید چند تا بازیکن بزرگ بگیرد تا استقلال در حد مدعی اصلی قهرمانی ظاهر شود.

نظرتان در خصوص بازی استقلال و نساجی چیست؟

این بازیها را از نظر کیفیت و فنی نمی‌توان زیاد در موردش صحبت کرد. کادر فنی نساجی از خانواده استقلال است و این بازیها را باید به هر حال تمام کنیم. روی کاغذ استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد اما کارشان خیلی سخت است. من امیدو.ارم جدا از مساله بازی و نتیجه آن اتفاق کرونایی برای استقلال نیفتد چون اگر چنین اتفاقی بیفتد و یکی از بازیکنان و کادر فنی برایش اتفاق کرونایی بیفتد چه کسی جوابگو است. من به نتیجه فکر نمی‌کنم بلکه به سلامتی کادر فنی و بازیکنان فکر می‌کنم چون در بدترین شرایط استقلال سهمیه می‌گیرد. شانس قهرمانی استقلال کم است و فقط به سلامتی بازیکنان و مربیان فکر می‌کنم. من دلیلی برای ادامه لیگ نمی‌بینم و سازمان لیگ اگر به این نتیجه رسید که تیمی روی کاغذ شانس قهرمانی ندارد بازیها را تمام کند چون اکثر استانها در وضعیت قرمز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز