خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس ایفمارک به مثبت شدن تست کرونای بازیکنان فولاد و استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۴۸۵

زهره هراتیان در مورد وضعیت لیگ برتر با وجود مثبت شدن تست کرونای بازیکنان چند تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار ابتلای بازیکنان استقلال تهران و فولادخوزستان به ویروس کرونا در گفتگویی با شبکه خبر بیان کرد: از تاریخ 99/4/4 پروتکل ابلاغ شده به ما می گوید، در صورتی که 25 درصد بازیکنان و کادر تیم به بیماری کرونا مبتلا شده باشند، در این مورد اعمال قرنطینه اعمال خواهد شد.

او ادامه داد: اما چیزی که مدنظر است اینکه اینطور نیست که اسناد و مدراکشان را به یک فرد بدهند و آن فرد بگوید باشد، شما 25 درصد تیمتان به کرونا مبتلا شده و مسابقاتتان لغو می شود.

هراتیان در این مورد توضیح داد: تمام این مدارک وارد ستادی می شوند که اعضای کمیته مسابقات، کمیته نقل و انتقالات، اعضای ستاد مبارزه با کرونا و .. وجود دارند. در این ستاد تمام دغدغه ها اعلام می شود و خروجی یک نظر کارشناسی خواهد بود که در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار خواهد گرفت.

او در مورد ابتلای 16 نفر از اعضای باشگاه فولاد خوزستان و اینکه این آمار تایید می شود یا خیر، عنوان کرد: این جلسه هنوز تشکیل نشده که من حضور داشته باشم و اسناد را بررسی کنم. امروز بعدازظهر این جلسه تشکیل می شود.

حجم ویدیو: ۲.۶۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز