خبرگزاری کار ایران

تلاش بی نتیجه فولادی‌ها برای بازگرداندن پاتوسی با کشتی به ایران

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۴۹

با گذشت نزدیک به یک ماه از برگزاری تمرینات فولاد خوزستان پاتوسی همچنان به ایران باز نگشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  با شیوع ویروس کرونا در کشورمان با دستور سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر در تاریخ 12 اسفند تا اطلاع بعدی لغو شد. از این رو بسیاری از بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر از جمله آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد خوزستان راهی کشور خود شد تا با شروع تمرینات به کشورمان باز گردد.

با کاهش شیوع ویروس کرونا در اواسط بهار سازمان لیگ به تیم‌های لیگ برتری اجازه داد تا تمرینات گروهی خود را از تاریخ 1 خرداد برگزار کنند. باشگاه فولاد از همان ابتدا به منظور حفظ سلامتی بازیکنان و کادر فنی مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر بود اما از آنجا که باشگاه‌ها موظف به برگزاری تمرینات بودند این باشگاه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

از اوایل خرداد سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در صدد آن بود تا پاتوسی را به ایران بازگرداند. اما با توجه به محدویت‌های اعمال شده در پرواز به سمت ایران این هافبک آفریقایی تاکنون به ایران بازنگشته.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادر خوزستان در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت :

ما راه‌های مختلفی را برای بازگرداندن پاتوسی امتحان کردیم تا بتوانیم از حضور او در ادامه مسابقات لیگ برتر استفاده کنیم، حتی مقرر شد تا پاتوسی را با کشتی از ژوهانسبورگ به شارجه امارات بیاوریم و بعد از آن با کشتی پاتوسی راهی ایران شود که هنوز این امر محقق نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز