خبرگزاری کار ایران

دو دستگی در باشگاه آنتورپ بخاطر علیرضا بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۲۰۴

علیرضا بیرانوند در حالی چهارشنبه راهی بلژیک می‌شود تا در تست‌های باشگاه آنتورپ شرکت کند که هنوز ۹ هفته از مسابقات لیگ برتر باقی مانده است.

به گزارش ایلنا، در پاییز سال گذشته علیرضا بیرانوند با باشگاه آنتورپ به توافق رسید. در این توافق مقرر گردید تا سنگربان ملی پوش سرخ‌پوشان در پایان فصل به این باشگاه بلژیکی ملحق شود. باشگاه بلژیکی هم توافق کرد که طی دو فقره مبلغ درخواستی باشگاه پرسپولیس برای رضایت‌نامه بیرانوند به حساب این باشگاه واریز کند.

به گفته سایت بلژیکی  Gazet van Antwerpen :  سنگربان ملی پوش پرسپولیس قرار بود با توجه به توافق بین دو باشگاه برای انجام تست‌های پزشکی راهی بلژیک شود تا در پایان فصل به آنتورپ بپیوندد. اما بحران کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال مانع آن شد تا این توافق صورت گیرد.

حالا ایوان لکو سرمربی آنتورپ در مصاحبه با سایت باشگاه اعلام کرد که می خواهد بیرانوند فصل را به همراه پرسپولیس به پایان برساند و بعد از آن به تیم ملحق شود. 

اما باشگاه بلژیکی مخالف این موضوع است و می خواهد هر چه سریع تر این دروازه بان جدیدش به بلژیک بیاید.

حال باید دید با توجه به آنکه ۹ هفته به پایان لیگ برتر مانده در حالی که لیگ بلژیک با معرفی کلوب بروخه به عنوان قهرمان نیمه تمام مانده است آیا باشگاه آنتورپ قبول می‌کند تا بیرانوند فصل را با پرسپولیس به پایان برساند یا خیر؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز