خبرگزاری کار ایران

بیرانوند یا رادو: بهترین سنگربان پرسپولیس در لیگ نوزدهم چه کسی است؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۸۱

عملکرد فوق العاده بیرانوند و رادوشوویچ در این فصل رقابت این دو سنگربان را برای قرار گرفتن در دروازه پرسپولیس را جذاب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در لیگ نوزدهم با توجه به تزلزل علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش پرسپولیس در برخی از دیدارهای این تیم بخاطر برخی از حواشی از جمله انتقالش به آنتورپ و مراسم مرد سال فوتبال آسیا در این فصل رادوشوویچ سنگربان کروات این تیم درون دروازه سرخ‌پوشان قرار گیرد.

علیرضا بیرانوند در این فصل در 13 بازی از مسابقات لیگ نوزدهم درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت که تنها در 6 بازی موفق شد دروازه خود را مقابل رقیبان بسته نگه دارد و 9 گل نیز دریافت کرد که متوسط 0.6 گل خورده در هر بازی را برای خود به ثبت رساند.

اما رادو در 7 دیدار ( تقریبا نصف بازی های بیرانوند ) درون دروازه سرخ‌پوشان قرار گرفت و تنها در آخرین دیدار خود مقابل شهر خودرو بعد از 6 کل شیت پیاپی دروازه‌ اش باز شد تا برای نخستین بار در این فصل گل بخورد. رادووشویچ که در این فصل تنها یک گل خورد رکورد 0.1 گل خورده در هر بازی را از خود به ثبت برساند تا بتواند عملکرد کاملا بهتر و متفاوت تری نسب به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به ثبت برساند. همچنین رادو در بازی با سپاهان نیز در ترکیب پرسپولیس قرار داشت که به دلیل عدم حضور زردپوشان در زمین این بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.بیرانوند یا رادو: بهترین سنگربان پرسپولیس در لیگ نوزدهم چه کسی است؟

 

 

 

گزارش: محمدرضا قاسمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز