خبرگزاری کار ایران

پیانیچ: ستاره‌ای که بارسلونا به آن نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۸۶

نشریه اسپانیایی اسپورت می‌گوید باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا بازیکن تیم یوونتوس را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسپورت، پروژه پیوستن میرالم پیانیچ به بارسلونا سال‌هاست که روی میز مدیران این باشگاه قرار دارد. بارسا همیشه به دنبال هافبک‌هایی با مشخصات فنی کاملاً تعریف شده است و این بازیکن اهل بوسنی هم به این ترتیب وارد برنامه‌ها شده است، زیرا بازی او کاملاً با سبک بلوگرانا سازگار است.

او یک هافبک کاملا کامل است که برای میدان داری در خط میانی بسیار قابلیت بالایی دارد و می‌تواند با سرعت و تکنیکش از بازیکنان حریف عبور کند. بسیاری او را با ژاوی و اینیستا مقایسه می‌کنند، اما واقعیت این است که بازیکن بوسنیایی شخصیت منحصر به فرد فوتبال خودش را دارد.

او در تابستان گذشته هم مورد توجه بود و پیش از آن هم یک مرتبه دیگر باشگاه سعی داشت تا او را جذب کند اما آنها ترجیح دادند تا فرانکی دیانگ جوان را امضا کنند. در واقع در سال‌های 2017 و 2018 بارسا تلاش کرد تا مذاکرات را نهایی کند اما طرفین به توافق دست پیدا نکردند.

این بازیکن 30 ساله معتقد است مدت زمان حضور او در سری آ ایتالیا به سر رسیده است اگرچه او تا سال 2023 با بیانکونری قرارداد دارد. حال بارسا فرصت دارد تا برای یک مرتبه دیگر خرید اورا بررسی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز