خبرگزاری کار ایران

نظر تند کیه‌لینی در خصوص بالوتلی در کتاب جدیدش

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۴۷

کیه لینی با انتشار کتاب اخیر خود جنجال زیادی به پا کرد.

به گزارش ایلنا، جورجو کیه لینی مدافع 35 ساله و ملی پوش آتزوری و بیانکونری در کتاب جدیدش واکنش تندی را نسبت به  ماریو بالوتلی داشته، او در مورد سوپر ماریو نوشت:

هرچی که در کتابم نوشته شده حقیقت است. در دوران بازیگری‌ام دو بازیکن من را  ناراحت کردند. بالوتلی یک آدم منفی است که هیچ احترامی برای تیم قائل نیست. بعضی از مردم فکر میکردند که او جزو 5 مهاجم برتر دنیاست اما به نظر من ماریو جز 10 یا حتی 20 مهاجم اول دنیا هم نبود.

کیه لینی در ادامه گفت:

از بالوتلی بدتر هم یک نفر بود و او فیلیپه ملو (هافبک سابق یوونتوس) است. او واقعاً بدترین بود. من اصلاً نمیتوانم آدم‌هایی که احترام دیگران را نگه نمیدارند را تحمل کنم. زمانی هم که ملو در تیم بود، ما دائماً با یکدیگر درگیر بودیم. من این را به مدیران تیم هم گفتم او سیب فاسدی بود که بقیه رو هم فاسد میکرد.

جورجو در انتها گفت:

من فکر میکنم مردم منظور من را رو متوجه میشوند و من دوست ندارم که از حرف‌هایم سوء برداشت بشود. من از نظر ورزشی از اینتر متنفرم همونطور که مایکل جردن (اسطوره NBA) از تیم دیترویت پیستونز متنفر بود. واقعاً نمیتونم جلوی تنفرم از این تیم رو بگیرم اما 99.9 درصد مواقع وقتی که بیرون از زمین بازی بازیکنانی که در زمین بازی با اونا درگیر شدم رو می‌بینم، با اونا اوقات خوبی رو سپری میکنم و میتوانیم با هم بخندیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز