خبرگزاری کار ایران

لالیگا چه زمانی آغاز می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۷۹۰

با وجود اینکه سخنگوی لالیگا می‌گوید زمان ازسرگیری مسابقات مشخص نیست اما سرمربی تیم لگانس می‌گوید که تاریخ شروع مجدد را می‌داند.

به گزارش ایلنا، سخنگوی لالیگا روز پنجشنبه به رویترز گفت: "هیچ تاریخ مشخصی برای بازگشت به رقابت‌ها وجود ندارد. ما جلسات آموزش را شروع خواهیم کرد و سپس منتظر تصمیم دولت در مورد تاریخ‌های تعیین شده خواهیم بود. قصد ما بازگشت به رقابت در ماه ژوئن است تا زمانی که دولت تصمیم بگیرد که انجام این کار صحیح است."

خاویر آگیره، سرمربی تیم لگانس، تیم رده نوزدهمی لالیگا، گفت: اکنون ما تاریخ شروع لیگ را داریم و از 20 ژوئن شروع می‌کنیم و رسماً در 26 جولای به پایان می‌رسد. ما در روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه 11 هفته را برگزار خواهیم کرد. لالیگا به تازگی این را به طور رسمی به من گفته است و بسیار خوشحالم که اکنون برنامه تمرینی خود را برنامه ریزی کرده‌ایم."

تمامی رده‌های فوتبالی اسپانیا به همراه بیشتر لیگ‌ها و مسابقات ورزشی در سراسر جهان در ماه مارس به حالت تعلیق درآمد. باشگاه‌های اسپانیایی از روز چهارشنبه تست کرونا را برای کارمندان و بازیکنان‌شان انجام دادند و از روز گذشته هم تمرینات آغاز شده است.

بوندسلیگای آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد که از تاریخ 16 ماه مه(7 روز دیگر) اقدام به از سرگیری مجدد رقابت‌ها خواهد کرد و این نخستین لیگ از بین پنج لیگ برتر اروپا است که برای از سرگیری مسابقات اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز