خبرگزاری کار ایران

غفاری: فعالیت هیات رییسه فدراسیون فوتبال قانونی است/ برخی اظهارات احساسی است

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۲۲

رییس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: به عنوان عضوی از خانواده مجمع فدراسیون فوتبال آرزو می‌کنم خیر و برکت برای فوتبال کشور در پیش باشد و شاهد اصلاح اساسنامه و در نهایت برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

محمدرضا غفاری، رییس هیات فوتبال استان مرکزی در گفت و گو با ایلنا عنوان کرد: مهم ترین موضوع در بحث فدراسیون در حال حاضر اصلاح اساسنامه است و من به عنوان عضوی از خانواده مجمع فدراسیون فوتبال آرزو می کنم خیر و برکت برای فوتبال کشور در پیش باشد و شاهد اصلاح اساسنامه و در نهایت برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.  مهم این است که فوتبال در آرامش به فعالیت خود ادامه بدهد و شاهد تکرار روزهای خوش برای کلیت فوتبال باشیم. اساسنامه می بایست با قوانین فیفا هم تطبیق داشته باشد تا در آینده دوباره درباره کلیات و جزییات با مشکل روبرو نشویم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر بعضا شاهد موضع گیری های احساسی از سوی معدود نفراتی هستیم که جای تامل دارد. فعالیت مربوط به هیات های فوتبال و روسای آنها مربوط به اظهارنظر مجمع استان شان است.از دوستان تقاضا دارم به ماهیت و هویت هیات ها احترام بگذارند و خدای ناخواسته جملاتی را مطرح نکنند که در پس آن منطق نهفته نباشد.

غفاری درباره وضعیت هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از پایان مهلت 4 ساله عنوان کرد: فدراسیون فوتبال قصد داشت انتخابات مربوط به دور جدید را در سال گذشته برگزار کند ولی فیفا تاکید کرد به دلیل مسائل مربوط به اساسنامه زمان مربوط به انتخابات می بایست به پس از اصلاح اساسنامه موکول شد.پس از آن نقشه راه توسط فیفا تایید شد و بنابراین هیات رییسه به صورت قانونی به فعالیت خود ادامه می دهد تا موعد مجمع انتخاباتی فرابرسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز