خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم لیگ برگزار شود و مطمئنم قهرمانی برای ماست

رسول پناه: دعوای من با هاشمی صحت ندارد/ برای پرداخت طلب برانکو 3 هفته زمان داریم/ هیچ پرونده ای در فیفا پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۲۸

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی روزهای اخیر این باشگاه و اختلافات داخلی اظهار داشت: در ابتدا باید به امان‌الله به خاطر زحماتی که در مدت حضور در پرسپولیس کشید تشکر کنم. ایشان اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرد و باشگاه هم با او برخورد کرد. در خصوص بحث قرارداد همکاری با کارگزار هم مشغول بررسی شرایط هستیم و به زودی در این خصوص تصمیم گرفته و آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد بحث درگیری و دعوا با مهرداد هاشمی هم گفت: چنین چیزی صحت ندارد و نمی‌دانم این حواشی از کجا درست می‌شود. من با رغبتی و هاشمی مشغول بررسی شرایط و رسیدگی به مشکلات هستیم و جلساتی داشتیم و همچنان ادامه دارد. تضارب آرا میان اعضا وجود دارد ولی با همدلی در حال پیش بردن کار هستیم و این مسائل صحت ندارد.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در مورد مذاکره مجدد با کارگزاری که به تازگی قرارداد همکاری‌شان فسخ شده و اینکه چرا قرارداد قبلی فسخ شد و چرا مجدداً در حال مذاکره هستند هم توضیح داد: ما قرارداد قبلی را فسخ کردیم تا شرایط بهتری رقم بخورد. در آن قرارداد نه تضمینی وجود داشت نه کف درآمدزایی مشخص بود و بعد از فسخ آن قرارداد کارگزاری می‌تواند با پیشنهاد جدیدی جلو بیاید و ما هم آن را بررسی می‌‌کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رسول پناه با اشاره به بدهی 7 میلیاردی پرسپولیس به ریحان فلم اظهار داشت: آن دوره آقای عرب بودند و من در جریان نیستم. آن موقع این شرکت 7 میلیارد پرداخت کرده و این دِین ماست و باید پرداخت کنیم.

سرپرست مدیرعاملی قرمزها همچنین در خصوص بازیکنان این تیم و اعتراض آن ها گفت: لازم می‌دانم از تمام بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم، صبوری و مردانگی کردند و درک داشتند. هیچ اختلافی بین بازیکنان وجود ندارد و این جزو موارد حاشیه ای است که برای باشگاه به وجود می‌آورند. ما اولین دریافتی که از کارگزار داشته باشیم به بازیکنان پرداخت می‌کنیم.

او در مورد بشار رسن نیز عنوان کرد: این روزها جلسه ای داشتیم و امیدواریم با او قرارداد ببندیم.

مهدی رسول پناه درباره این موضوع که آیا بازیکنان در صورت صحبت علیه مدیریت جریمه می‌شوند یا نه، گفت: همچین بندهایی وجود دارد اما کمیته انضباطی باشگاه باید تصمیم بگیرد.

نفر اول مدیریت سرخ ها راجع به حکم برانکو توضیح داد: همین امروز که در خدمت شما هستم گرند حکم برانکو از سوی فیفا اعلام شد و ما 21 روز فرصت داریم که لایحه ای را تنظیم کنیم که اعتراض خود را به فیفا ارسال کنیم. در این روزها یک عده ما را تهدید می‌کنند که زمان برانکو تاریخش گذشته اما هیچ پرونده ای در فیفا پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

وی با اشاره به پرونده استوکس نیز گفت: برای شکایت از استوکس مدیر حقوقی ما اقدام می‌کند.

رسول پناه در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه حضور علی پروین در هیئت مدیره اظهار داشت: نه همچین چیزی نیست.

سرپرست مدیرعاملی سرخ ها در مورد ادامه لیگ نیز عنوان کرد: ما موافق برگزاری لیگ هستیم و این به نفع پرسپولیس است و ما مطمئنیم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

او درباره پرداخت وام قرض الحسنه به باشگاه از سوی کارگزار گفت: ما این ایراد را به قرارداد قبلی می‌گرفتیم و باید حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز