خبرگزاری کار ایران

تکرار اتفاقات تلخ؛

غیررسمی/ پایان کار میلیچ و دیاباته با استقلال!

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۰۴

دو بازیکن خارجی تیم استقلال تهران در اعتراض به وضعیت مالی این باشگاه قراردادشان را فسخ خواهند کرد!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی هواداران تیم استقلال تهران در نظر داشتند تا باشگاه بتواند دو بازیکن خارجی ارزشمند این تیم را برای فصل آینده هم در اختیار باشد اما اتفاق تلخی که هر ساله برای این تیم می‌افتد دوباره تکرار می‌شود.

هروویه میلیچ که در مردادماه گذشته با قراردادی دو ساله به جمع شاگردان آندره آ استراماچونی ملحق شده بود با شیوع ویروس کرونا به کشور کرواسی سفر کرد و تا به امروز منتظر است تا با پرداخت شدن بخشی از حقوقش به ایران برگردد و با پایان شیوع کرونا در تمرینات گروهی شرکت کند.

مدافع کروات که طی چند ماه گذشته با بدقولی مسئولان باشگاه رو به رو شده است پس از مشورت با مدیربرنامه‌هایش به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده است که قرار نیست به ایران برگردد و با توجه به وضعیت مالی که این باشگاه داشته قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ خواهد کرد!

تصمیم مدافع کروات با مهاجم ارزشمند این تیم یکی است. شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی هم با میلیچ هم نظر است. دیاباته از بدقولی مدیران باشگاه به شدت گلایه دارد و حتی اظهارنظرهایی که طی روزهای اخیر در رسانه‌های ایرانی مطرح شده است را تکذیب می‌‌کند! این مهاجم هم که در تابستان سال گذشته با قراردادی دو ساله به جمع آبی پوشان ملحق شده بود در نظر دارد تا با پایداری مشکلات این باشگاه قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده و از این تیم جدا شود.

میلیچ و دیاباته در هفته گذشته با رسید جعلی واریز پول از طریق یک خواننده ایرانی که سعی داشت خودش را حامی مالی نشان بدهد مواجه شدند و تا به امروز با گذشت نزدیک به یک هفته هنوز پولی دریافت نکرده‌اند. دیاباته رقمی حدود 350 هزار دلار از استقلال طلبکار است و همینطور باشگاه استقلال 50 هزار دلار هم باید به میلیچ پرداخت کند.

تصمیم جدی این دو بازیکن برای جدایی از استقلال در حالی مطرح شده است که آنها با پیشنهاداتی هم مواجه شده‌اند و بعید نیست که برای رهایی از مشکلات عدیده مالی باشگاه تهرانی و تغییرات مدیریتی این تیم را ترک کنند. جدایی بازیکنان ارزشمند از تیم استقلال با فرا رسیدن هر پنجره نقل و انتقالاتی به یک اتفاق تلخ اما تکراری تبدیل شده است و طی فصول گذشته بازیکنان نامداری مانند سرور جپارف، کاوه رضایی، امید ابراهیمی و مامه بابا تیام به دلیل مشکلات مالی این تیم را ترک کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز