خبرگزاری کار ایران

5 نکته از دیاباته که نمی‌دانستید

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۶۶۶

یک رسانه فرانسوی به بررسی 5 نکته از مهاجم تیم استقلال تهران پرداخت که تا به امروز کمتر کسی از آن خبر داشته است.

به گزارش ایلنا، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال مالی که در حال حاضر در تیم استقلال تهران بازی می‌کند، سی و دومین جشن تولد خود را در تاریخ 25 آوریل جشن گرفت. در اینجا پنج نکته وجود دارد که می‌توانید در مورد این مهاجم بدانید، که برای روحیه مبارزاتی بسیار مورد علاقه هواداران است.

1. او به بین اسپورت گفته بود: "من مادرم را خیلی زود از دست دادم. در سیزده سالگی بهترین دوستم را که یک ساعت قبل از فوتش با او فوتبال تنیس بازی کردم را از دست دادم. اغلب به این دوستم فکر می‌کنم و با فکر او انرژی بازی پیدا می‌کنم."

2. دومین اتفاق مهمی که برای شیخ افتاد، کسب 2 مدال برنز در رقابت‌های فوتبال آفریقا به همراه تیم ملی فوتبال مالی در سال‌های 2012 و 2013 بود. در سال 2012 در همین رقابت‌ها شیخ عنوان برترین گلزن را از آن خود کرد.

3. شیخ در بین سال‌های 2012 تا 2016 برترین گلزن بوردوی فرانسه بود و در جدول گلزنان رتبه اول را در سال 2013 به خود اختصاص داد.

4. در فوتبال ایتالیا با تیم بنونتو هم بسیار با گلزنی هایش خوش درخشید و برترین گلزن تیمش در سال‌های 2017 و 2018 شد.

5. شیخ دیاباته در هر بازی در استادیوم 26 مارس باماکو که به میدان رفته است حداقل یک گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز