خبرگزاری کار ایران

جیمی کرگر: هیچ باشگاهی نباید از تعطیلی مسابقات سود ببرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۶۸۵

اسطوره باشگاه لیورپول خواستار برگزاری مجدد مسابقات لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش ایلنا، در بیانیه منتشر شده پس از جلسه کمیته اجرایی روز گذشته یوفا، نهاد مدیریت فوتبال اروپا مواضع خود را در مورد آینده مسابقات فوتبال داخلی و قاره‌ای اعلام کرد.

در بیانیه یوفا تأکید شده است که همه اتحادیه‌ها و لیگ‌ها باید "همه گزینه‌های ممکن" را کشف کنند تا بتوانند باقی مانده مسابقات فصل 2019/20 را تکمیل کنند. این شامل استفاده از یک قالب متفاوت برای اطمینان از این است که فصل می‌تواند در حد امکان به نتیجه برسد و با مشخص شدن سهمیه رقابت‌های اروپایی هنوز دور از تصمیم گیری نباشد.

یوفا در مورد قالب‌های جایگزین بالقوه جزئیاتی ارائه نکرد اما اظهار داشت که انتظار دارند صلاحیت کسب سهمیه اروپایی با توجه به "شایستگی ورزشی" تصمیم گیری شود. لیورپول این خبر را به عنوان یک خبر مثبت می‌بیند، زیرا هرگونه توجه به شایستگی ورزشی احتمالاً آنها را با قهرمانی در لیگ برتر رو به رو می‌کنند.

این خبر با استقبال جیمی کرگر، بازیکن سابق قرمزها، مواجه شد که در تلگراف نوشت که عملکرد باشگاه‌ها در این فصل نباید پاک و مسابقات به صورت کلی لغو شود: هیچ باشگاهی نباید از ورشکستگی سود ببرد و هیچ باشگاهی نباید مجازات شود زیرا آنها در آستانه موفقیت هستند. 

نایب رئیس وستهام یونایتد، کارن بردی و مدیر ورزشی چارلتون، لی بوئر، پیش از این ادعا کرده بودند که عوارض زیادی در رابطه با از سرگیری مجدد مسابقات فصل 20-2019 وجود دارد. کرگر از آنها پرسید: " آیا این یک تصادف است؟" که آن دسته از مدیران و مدیرانی که باشگاه‌هایی که در سه گروه پایین قرار دارند که در مورد لغو مسابقات یک نظر مشابه را به اشتراک بگذارند.

بیانیه یوفا فقط دو شرط را فراهم کرده است که طبق آن، لیگ‌ها باید تصمیم بگیرند که فصل جاری را به صورت کامل لغو کنند، اولین مورد این است که دولت‌ها اجازه ندهند رقابت‌های داخلی فعلا برگزار شود. به طور مثال در هلند چنین اتفاقی افتاد چرا که نخست وزیر این دولت اعلام کرد مسابقات اردیویسه تا یکم ماه سپتامبر نمی‌تواند برگزار شود. با این حال، دولت انگلستان تاکنون فقط محدودیت هایی را به صورت کوتاه مدت معرفی کرده است.

دلیل دیگر ذکر شده این است که از سرگیری بازی‌ها منجر به "مشکلات اقتصادی غیر قابل حل" برای باشگاه‌ها شود. با این وجود بعید به نظر می‌رسد باشگاه‌ها اگر حق پخش بازی‌ها را دریافت نکنند با چنین بحرانی مواجه خواهند شد. بیانیه یوفا روشن می‌کند که آنها انتظار دارند لیگ برتر انگلیس بتواند فصل جاری را در بعضی مقاطع به اتمام برساند، در صورت لزوم با استفاده از قالب بندی خلاقانه این امر برای اکثر افراد راحت خواهد بود که یاد بگیرند که شش ماه کار سخت به هدر نخواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز