خبرگزاری کار ایران

شنیده‌ام لیگ از اواسط خردادماه شروع می‌شود

علیزاده: تیم‌های مدعی با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس مخالفت می‌کنند / 10 جام هم به اندازه سلامتی یک نفر ارزش ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۶۳۶

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید برای تصمیم گیری درخصوص کسر قرارداد بازیکنان لیگ برتر فوتبال تمامی باشگاه‌ها نباید یکسان باشند.

علیرضا علیزاده در گفتگو با ایلنا، درخصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر و تمرینات بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان در قرنطینه خانگی گفت: بیشتر از 35 روز است که تمرینات گروهی ما تعطیل شده است و همانطور که مقرر شد تا اواخر فروردین‌ماه هیچ تیمی حق ندارد که تمرینات گروهی برگزار کند. تمرینات قدرتی را در خانه برگزار می‌کنم و یک مکانی است که تمرینات هوازی را هم به صورت تنهایی و با رعایت اصول بهداشتی آنجا انجام می‌دهم.

او ادامه داد: با کادرفنی در تماس هستیم و هر روز شرایط ما بررسی می‌شود. باید از تمریناتمان فیلم بگیریم و بفرستیم. معمولا گروه‌های هفت نفری هستیم و مدیر گروه ما هم آقای پاشایی هستند که سخت‌گیر هستند و هر روز می‌گویند که فیلم یادتان نرود(باخنده.) من مجبور هستم که در هفته یک یا دو روز استراحت کنم و علاقه دارم که بیشتر تمرین کنم تا از شرایط آمادگی خیلی دور نشوم. 

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان درخصوص سرنوشت ادامه مسابقات لیگ نوزدهم اظهار داشت: من اینطور شنیده‌ام که قرار است از اواسط اردیبهشت‌ماه تمرینات آغاز شوند و از اواسط خردادماه هم قرار است مسابقات شروع شود. فدراسیون فوتبال و ستاد ملی مبارزه با کرونا در این باره تصمیم گیری می‌کنند. ما دوست داریم که مسابقات دوباره برگزار شود چون ما هم در جام حذفی حضور داریم و می‌خواهیم شانس‌مان را امتحان کنیم اما هیچ چیزی مانند سلامتی نمی‌شود و حتی 10 جام هم به اندازه سلامتی یک نفر ارزش ندارد.

علیزاده درباره اینکه گفته می‌شود در صورت ناتمام ماندن لیگ پرسپولیس تهران شانس قهرمانی بیشتری دارد گفت: بعید می‌دانم که تصمیم گیری این مورد تنها برعهده فدراسیون فوتبال باشد و از نظرم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید یک تصمیم جامع بگیرند تا سرنوشت مسابقات مشخص شود. بعید است تیم‌های مدعی با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس موافقت کنند، شاید رتبه‌ای که ما در جدول رده بندی داریم اینطور باشد که فرقی نداشته باشد چه تیمی سقوط یا صعود می‌کند یا قهرمان کدام تیم باشد اما این تصمیم نیاز به تفکر و نظر همه باشگاه‌ها دارد. 

علیزاده درباره اینکه بحث کاهش دستمزد لیگ ایران نیز مطرح شده است اما شرایط مالی باشگاهی مانند نفت مسجد سلیمان آنقدر رو به راه نبوده که بازیکنانش با این طرح موافقت کنند، گفت: کاملا درست است. شما ببینید 70 درصد از بازی‌ها گذشته است و آن زمان که 100 درصد بازی‌ها را بازی می‎‌کردیم ما 50 درصد از پولمان را می‌گرفتیم حالا که نیمه کاره مانده دیگر خدا می‌داند که قرار است چقدر به ما پرداخت شود. به نظرم باید در این موضوع به بازیکنان بیشتر اهمیت داده شود. الان دقیقه بیشتر از سه ماه از آخرین مرتبه‌ای که باشگاه به بازیکنانش پرداختی داشته است می‌‎گذرد. اگر قرار باشد لیگ تعطیل شود و نزدیک به چهار ماه دیگر هم پول نگیریم آن زمان دیگر وضعیت بازیکنان تیمی مانند ما خیلی دشوار می‌شود. 

او ادامه داد: شاید خیلی‌ها پیش خودشان فکر کنند که همه فوتبالیست‌ها میلیاردر باشند اما وضعیت اقتصادی همه یکسان نیست. آنطور که فکر می‌کنند نیست و فوتبالیست‌ها به غیر از خودشان خرج خانواده و چند موضوع دیگر هم دارند و نمی‌شود که بدون 7 یا 8 ماه پول نگرفتن زندگی را گذراند. در مساله کسر قراردادها باید همه باشگاه‌ها یکسان نباشند و به نسبت تصمیم گیری شود.

مهاجم 27 ساله نفت مسجد سلیمان در پایان با تشکر از کادردرمانی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: باید یک خسته نباشد جانانه به عزیزان پرستار، پزشک و تمامی کادر درمانی که در مبارزه با این ویروس شبانه روزی تلاش می‌کنند بگویم و امیدوارم که همیشه تندرست باشند تا بتوانیم این ویروس را شکست بدهیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز