خبرگزاری کار ایران

کمک‌ بزرگ بنیاد بارسلونا به جامعه پزشکی اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۵۱

بنیاد بارسلونا کمک‌های زیادی به جامعه پزشکی از طریق کمپانی Tencent انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، بنیاد بارسا کمک‌های زیادی به جامعه پزشکی اسپانیا انجام می‌دهد. دسته اول مواد ارسال شده متشکل از 150‌00 مجموعه تجهیزات محافظ شخصی (PPE) برای متخصصان بهداشت که در بیمارستان‌های مختلف کاتالونیا حضور دارند، توزیع می‌شوند.

در شرایط اضطراری بهداشتی ناشی از گسترش Covid-19، بارسلونا از طریق بنیاد بارسا کار خود را برای کمک به هر طریق ممکن برای حل این بحران ادامه می‌دهد. اکنون مشارکت جدیدی ایجاد شده است، یعنی توافق با شرکت اینترنتی چینی Tencent، از طریق بنیاد خیریه بارسلونا، کمک‌های قابل توجهی از تجهیزات و مواد پزشکی را انجام داده است. اولین بخش از 150‌00 مجموعه تجهیزات محافظ شخصی (PPE) در حال حاضر وارد شده است و از طریق بنیاد بارسا به بیمارستان‌های مختلف و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی که در حال حاضر برای مقابله با بیماری همه‌گیر و کاهش اثرات کروناویروس کار می‌کنند، توزیع می گ‌شود.

چند روز پیش، Tencent برای کمک به مهار گسترش ویرانگر ویروس کرونا، اعتبار صندوق جهانی ۱۰۰ میلیون دلاری ضد پاندمی را راه اندازی کرد.  این پول برای تأمین منابع مالی اساسی و حیاتی مراقبت‌های بهداشتی، از جمله تجهیزات حفاظتی و سایر محصولات بیمارستانی و بهداشتی استفاده می‌شود. بنیاد بارسا با مدیریت و توزیع بخشی از این مواد در کاتالونیا موافقت کرده است تا از Tencent حمایت کند.

‌این اولین گروه از یک سری محموله‌هایی است که طی روزهای آینده ارسال می‌شود و هدف آن کمک به کارکنان بهداشت و درمان است که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا کار می‌کنند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز