خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عباسی: فدراسیون تصمیمی بگیرد که حق کسی ضایع نشود

قهرمان کردن یک تیم 9 هفته مانده به پایان فصل منطقی نیست/ در قرنطینه و دور از فوتبال داریم دیوانه می‌‌شویم/ بچه ذوب آهنم ولی دوست دارم پیشرفت کنم

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۵۰۳

وینگر ذوب آهن از شرایط خودش در قرنطینه و تعطیلی فوتبال و مسابقات لیگ می‌گوید.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای خودش و ذوب آهن در دوران تعطیلی مسابقات و تمرینات اظهار داشت: خب مسابقات تعطیل است و ما هم در خانه قرنطینه هستیم و مشغول تمرینات انفرادی. کادرفنی به ما برنامه تمرینی داده و به صورت اختصاصی آن را دنبال می‌کنیم ولی اوضاع واقعاً سخت و ناراحت کننده است و برای مایی که با فوتبال زندگی کردیم و بزرگ شدیم این شرایط دیوانه کننده است. واقعاً دلم برای فوتبال و مستطیل سبز تنگ شده است.

وی افزود: این مشکلات درست در زمانی ایجاد شد که ذوب آهن شرایط خوبی پیدا کرده بود و تغییر کادرفنی و تفکرات سرمربی جدید داشت نتیجه می‌داد و تیم روند صعودی در پیش گرفته بود و فکر می‌کنم ما جزو تیم‌هایی بودیم که از تعطیلی مسابقات متضرر شدیم. خود من هم بعد از یک مصدومیت سخت به میادین برگشته بودم و فکر می‌کنم این اواخر عملکرد خوبی داشتم و از لحاظ شخصی هم برایم بد بود. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس شرش کم شود و اوضاع به حالت عادی برگردد و بازهم بتوانیم بازی کنیم.

وینگر ذوب آهن در مورد اختلاف نظری که بین باشگاه‌ها در رابطه با ادامه فصل وجود دارد و اینکه از نظر خودش تصمیم مناسب چیست هم توضیح داد: به نظرم نمی‌شود خیلی ساده با این ماجرا برخورد کرد چرا که موضوع خیلی مهمی است. باشگاه‌ها و تیم‌ها هزینه‌های میلیاردی انجام دادند یک فصل زحمت کشیدند و حالا در این نقطه که شرایط بحرانی ایجاد شده باید فدراسیون یک تصمیم کارشناسی بگیرد که کسی ضرر نکند یا کمترین ضرر را به تیم‌ها برساند. این فقط برای تیم‌هایی که در کورس قهرمانی یا سهمیه هستند یا تیم‌هایی که خطر سقوط دارند نیست و تیم‌های وسط جدول هم برایشان مهم است در چه شرایطی کارشان را تمام کنند و از طرفی چند تیم لیگ یکی هم یک سال زحمت کشیدند و رویای لیگ برتری شدن در سر دارند و در کل نمی‌شود با موضوع به این مهمی سرسری برخورد کرد.

عباسی در مورد اینکه اگه لیگ ادامه پیدا نکند تکلیف قهرمانی چه می‌شود هم گفت: تیم ما که درگیر کورس بالای جدول نیست و اینکه تکلیف قهرمانی چه می‌شود در سرنوشت ما تاثیری ندارد ولی به نظرم درست نیست در حالیکه 9 هفته به پایان فصل مانده و هنوز 27 امتیاز برای هر تیمی باقی است و با این شرایط منطقی نیست بیایند بگویند تیم صدر نشین قهرمان شود. امیدوارم شرایط ادامه لیگ فراهم شود تا این حرف و حدیث‌ها هم تمام شود چرا که فکر می‌کنم در این شرایط هر تصمیمی گرفته شود عده زیادی معترض خواهند شد.

وی در مورد بحث قرارداد بازیکنان و اینکه خارج از ایران مبلغ قرارداد بازیکنان کسر شده هم اظهار داشت: اینها هم بحث‌های مهمی هستند که باید کارشناسی شود و در این مورد فدراسیون فوتبال به تنهایی نمی‌تواند تصمیم بگیرد و فکر می‌کنم از سوی فیفا یا afc تصمیم گیری خواهد شد. من خودم یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و خیلی برایم فرقی نمی‌کند ولی بازیکنانی که آخر این فصل آزاد می‌شوند شرایطشان خاص است.

وینگر ذوب آهن در مورد اینکه تصمیم دارد در این تیم بماند یا قصد جدایی دارد هم گفت: من یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و اگر بنا بر جدایی باشد با تصمیم باشگاه است. الان فعلاً همه فکر و ذکر ما این ویروس لعنتی است که امیدوارم هرچه زودتر تمام شود و فعلاً به این مسائل فکر نمی‌کنم.

عباسی در مورد اینکه با توجه به حضور مداومش در ذوب آهن دوست دارد مثل قاسم حدادی‌فر کل فوتبالش را در این تیم سپری کند یا نه هم توضیح داد: من بچه ذوب آهن هستم و از پایه‌های این تیم رشد کردم و الان هم ششمین سالی است که در تیم بزرگسالان بازی می‌کنم. واقعاً هرچه دارم از ذوب آهن است و اینجا شرایط راحتی دارم و در یک باشگاه حرفه‌ای فعالیت می‌کنم و این تیم را دوست دارم ولی خب هر بازیکنی دنبال پیشرفت است و من هم دوست دارم پیشرفت کنم و هدفم لژیونر شدن است ولی نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز