خبرگزاری کار ایران

قاسمی‌نژاد: نکونام بهترین بازیکن تاریخ ایران است/ تمام تلاش بازیکنان حفظ آمادگی است

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۷۳

هافبک تیم فولادخوزستان می‌گوید تمرینات گروهی را نمی‌توان با تمرینات خانگی مقایسه کرد اما در شرایط کنونی مجبور هستیم تا در خانه آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمد قاسمی نژاد هافبک تیم فولاد در گفت‌وگو با رسانه باشگاه درباره وضعیت کنونی‌خود و نحوه تمرینات تیم گفت: در ابتدا سال جدید را به همه مردم ایران به‌خصوص هواداران خونگرم‌مان تبریک می‌گویم. ما طبق برنامه های مربی بدنساز درحال تمرین هستیم، سعی می‌کنیم تا آنجایی که می‌شود تمرینات را منظم انجام بدهیم و آمادگی خود را حفظ کنیم، کار سختی است و مجبور هستیم بعضی اوقات هوازی کار کنیم البته که تمرینات خانگی با تمرین گروهی زمین تا آسمان فرق دارد.

او در مورد حضور در فولاد زیر نظر جواد نکونام گفت: اقاجواد چه در زمان بازی و چه در زمان مربی‌گریش توانسته خیلی چیزها را ثابت کند. ایشان چند سال کاپیتان تیم ملی بوده و به‌نظرم بهترین فوتبالیست تاریخ ایران بوده چراکه آمار گویای همه چیز است. کسی که بتواند ۸ سال در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند قاعدتا از نظر فنی، اخلاقی، رفتار و زندگی حرفه‌ای فوق‌العاده بوده است. من سابقه کار با اقا جواد را قبل از فولاد داشتم و باعث افتخار است که دوباره در کنارشان هستم و از جنگندگی و تلاشش برای رسیدن به موفقیت لذت می‌برم.

هافبک تیم فولاد خوزستان در مورد تعطیلی لیگ و تاثیر روی عملکرد تیمی فولاد گفت: به نظرم به ضرر ما بوده چراکه ما روند رو به رشدی داشتیم و توانسته بودیم به ثبات تیمی برسیم‌. انشالله در صورت بازگشت سلامتی و شروع لیگ بتوانیم تلاشمان را بیش‌تر کنیم و روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم.

قاسمی‌نژاد همچنین در ادامه گفت: در صورتی‌که که لیگ دوباره ادامه پیدا کند، باید بیشتر تمرکز و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم. برای پیروزی باید هرروز بجنگیم تا بتوانیم در انتهای فصل به خواست خدا و تلاش کل مجموعه کار بزرگی انجام بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم. در انتها هم باید از همه کادر پزشکی و پرستارانی که شبانه روز با جان و دل برای سلامتی مردم تلاش می‌کنند تا بتوانند این ویروس را کنترل کنند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز