خبرگزاری کار ایران

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: NHL 20

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۰۱۰

اگر در قرنطینه خانگی به غیر از تماشای فوتبال و فیلم و سرگرمی‌های دیگر اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای هستید مطمئنا به دنبال پرطرفدارترین‌ها هستید.

به گزارش ایلنا، کمپانی الکترونیک آرتز همه ساله سعی دارد تا با ارائه بازی‌های با کیفیت ورزشی روز به روز بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید. این مجموعه در مراسم NHL Awards که هر ساله برگزار می‌شود نسخه تازه بازی NHL 20 را معرفی کرد. این نسخه را می‌توان دنباله‌ای قدرتمندتر از ورزش هاکی دانست. تاکنون بازی‌های زیادی در قالب‌ها و سبک‌های متنوع ارائه شده‌اند که هر یک از این سبک‌ها سلیقه‌ای خاص را به خود جذب می‌کند. در این میان می‌توان بازی‌های ورزشی را از بهترین و پرمخاطب‌ترین عناوین دانست. زیرا این بازی‌ها از دید تمامی گیمرها دوست داشتنی و محبوب هستند.

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: NHL 20

هاکی یکی از پرمخاطب‌ترین ورزش‌های دنیاست. همین امر کمپانی الکترونیک آرتز را بر آن داشته است تا عنوانی را با همین مضمون روانه بازار کند. شما می‌توانید پس از حضور در NHL 20 لیستی از ۲۰۰ بازیکن متنوع را مشاهده کنید. فضای بازی در این عنوان به شدت گسترده است و مخاطبان می‌توانند علاوه بر ادامه بازی در عرصه‌های حرفه‌ای، تجربیاتی هم در فضای باز به دست آورند. قابلیت‌های شخصی سازی در این عنوان کولاک به پا کرده است. بدین ترتیب مخاطبان می‌توانند از میان ۹۰۰ گزینه متنوع شخصی سازی، شخصیت خود را همان طور که می‌خواهند بسازند.

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: NHL 20

شما می‌توانید در حالتی از بازی به مسابقه مشغول شوید. در این وضعیت تماشاگران در کنار یک دریاچه یخ زده ایستاده‌اند و فعالیت شما را نظاره می‌کنند. همه چیز در این بخش به قدری طبیعی است که می‌توانید حالت‌های مختلفی از تماشاچیان را در طول مسابقه ببینید. حتی می‌توانید در بخش‌هایی از بازی لرزش آنها از سرما را نظاره‌گر باشید. در این حالت هیچ گونه قاعده خاصی برای بازی در نظر گرفته نشده است و همین موضوع موجب شده است تا رسیدن به پیروزی در مسابقه کار دشوارتری شود. شما باید در این بخش گل‌های بیشتری بزنید تا پیروز میدان شوید.

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: NHL 20

همان طور که می‌دانید تاکنون نسخه‌های متنوعی از این بازی منتشر شده است که هر یک به نوعی پیشرفتی داشته اند. موتور گرافیکی استفاده شده برای NHL 20 موجب پیشرفت‌های این نسخه تازه شده است. این موتور گرافیکی تازه موجب شده است تا انیمیشن‌های بازی به شدت ارتقا پیدا کنند. به لطف این موتور گرافیکی تازه برخوردهای بازیکنان در طول بازی هم طبیعی‌تر شده است و آنها می‌توانند بر بخش‌های مختلف بدن هم اثرگذار باشند.

تریلر این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز