خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

خطیبی: خیلی‌ها از مسئله کرونا سوء استفاده کردند/ فیفا باید برای لغو یا ادامه لیگ تصمیم بگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۶۵

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که مرجع رسمی فیفا باید در خصوص لغو یا ادامه مسابقات فوتبال در جهان تصمیم گیری کند.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین وضعیت تمرینی بازیکنان این تیم اظهار داشت: شرایط بازیکنان را نه به صورت دسته جمعی ولی به صورت انفرادی دنبال می‌کنیم و به تک تک آنها برنامه دادیم و در گروهی که در شبکه اجتماعی داریم، فیلم‌ها را میفرستند و شرایط بازیکنان را هر روز رصد می‌کنیم.

وی در خصوص ادامه یا لغو مسابقات فوتبال در ایران نیز گفت: بحث هایی که سرمربی‌ها انجام می‌دهند چندان جالب نیست. خیلی‌ها از مسئله کرونا دارند سوء استفاده می‌کنند. تیم‌های دولتی می‌گویند لیگ تعطیل شود و تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند، موافق تعطیلی لیگ هستند اما داستان تیم های بالای جدولی چه می‌شود؟ به نظر بنده فیفا و ای اف سی باید نظر دهند و یک تصمیم جهانی باید در این خصوص گرفته شود.

خطیبی ادامه داد: تیم‌های دولتی می‌گویند لیگ تعطیل شود چون از جیب خود خرج نکردند. تیم‌های شخصی میلیاردی خرج کردند و چه کسی می‌خواهد پاسخگوی این مسئله باشد. ما با رعایت نکات پزشکی و بهداشتی کرونا را شکست می‌دهیم و اگر لیگ دیرتر هم شروع شود، بازی‌ها به نتیجه می‌رسد و زحمات تیم‌ها هدر نمی‌رود. اشخاص حقیقی و حقوقی نباید به نفع خودشان صحبت کند و فوتبال باید ادامه پیدا کند و شاهد حضور هواداران و برگزاری بازی‌ها شویم گرچه مهمترین مسئله سلامتی افراد است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خاتمه اظهار داشت: آرزویم این است که با رعایت موارد بهداشتی بتوانیم کرونا را شکست دهیم و دیگر نبینیم انسان های بی گناه از دست میروند. آرزوی سلامتی دارم برای کسانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند و انشالله هرچه زودتر به زندگی روز مره خود برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز