خبرگزاری کار ایران

از ماجرای میلیچ و پول اسپانسر تا اختلاف ۲۵ هزار دلار!

استقلال و دروغ‌ها و پنهان‌کاری‌هایی که یکی یکی رو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۹۴۴

در تعطیلات نیم فصل خبر رسید که میلیچ قصد دارد قراردادش را فسخ کند و این موضوع را هم رسما به باشگاه اعلام کرده است، فورا مدیران استقلال اعلام کردند این موضوع امکان پذیرنیست و هیچ بند یا شرطی که میلیچ بتواند بر اساس آن یک طرفه فسخ قرارداد کند وجود ندارد.

به گزارش ایلنا،هرویه میلیچ در آخرین و تازه ترین مصاحبه اش اعلام کرده برخلاف آنچه در روزهای اخیر شایعه شده به محض شروع تمرینات استقلال برمی گردد و مثل یک فوتبالیست حرفه‌ای قصد ندارد برخلاف قراردادش رفتار کند. در کنار این موضوع بازیکن کروات استقلال به یک موضوع هم اشاره کرد که نشان می‌دهد مدیران باشگاه مانند اغلب موارد با هواداران و رسانه‌ها صادق نبودند و تکذیب‌های آنها و خبرهای رسمی شان چندان موثق و بی برو و برگرد نیست!

میلیچ و افشای یک دروغ دیگر

 وقتی در تعطیلات نیم فصل خبر رسید که میلیچ  قصد دارد قراردادش را فسخ کند و این موضوع را هم رسما به باشگاه اعلام کرده است، فورا مدیران استقلال اعلام کردند این موضوع امکان پذیرنیست و هیچ بند یا شرطی که میلیچ بتواند بر اساس آن یک طرفه فسخ قرارداد کند وجود ندارد. حالا چند ماه پس از آن ماجرا میلیچ افشا می‌کند که در نیم فصل طبق بندی در قراردادش می‌توانسته جدا شود، اما به قراردادش پایبند بود و به تهران بازگشت. درست مثل شیخ دیاباته که محمد نوری فر به خاطر فسخ نکردن یک طرفه قراردادش با وجود داشتن شرایط انجام این کارهمچنان به باشگاه متعهد مانده است.

جالب اینکه همچنان مدیران استقلال درباره این دو بازیکن مدعی هستند که قرارداد سال دوم آنها بدون هیچ بند و شرطی قطعی نیست و نیازی به به توافق تازه یا تمدید آن وجود ندارد. حرف و ادعایی که همه را به یاد حرف‌ها و ادعاها و قول‌های نادرست و عمل نشده مدیران باشگاه در دوره‌های گذشته می‌اندازد. وقتی افتخاری و توفیقی از ماندن مامه بابا تیام و جباروف گفتند و اخبار و شایعات درباره جدایی آنها را تکذیب می‌کردند و البته وقتی که فتحی و خطیر فروش الهیار صیادمنش را تکذیب کردند و از ماندن قطعی آیاندا پاتوسی خبر دادند.

وقتی مدعی شدند برکناری وینفرد شفر بی‌هزینه و بدون دردسر خواهد بود. وقتی فتحی جدایی قریب الوقوع استراماچونی را تکذیب کرد و وعده داد لیگ نوزدهم که هیچ ،طبق قراداد 2ساله این مربی موفق ایتالیایی در لیگ بیستم هم سرمربی استقلال خواهد بود. وقتی خلیل زاده و خطیر همراه با رحمان رضایی به دوحه رفتند تا به قول خودشان برای بازگرداندن استراماچونی مذاکره کنند اما بعد مشخص و افشا شد که اصلا از این خبر‌ها نبوده و در قطر به دنبال جانشین استرا بودند نه برگرداندن او و در آن یک هفته کلا رسانه‌ها و هواداران سر کار بودند! 

دروغ 25 هزار دلاری!

این روال مانند 5-6 سال اخیر همچنان در استقلال ادامه دارد و مدیران باشگاه راست و دروغ را بهم می‌بافند و صبح یک حرف می‌زنند و عصر نشده حرف شان را عوض می‌کنند. مدیران یک موضوع را رسمی اعلام می‌کنند و فردایش یکی تکذیب می‌کند و خلاف آن را می‌گوید.

برای نمونه بالاخره نفهمیدیم باشگاه از اسپانسر چند ده میلیون طلبکار است که طبق اعلام موسوی چند وقت پیش تازه بخشی از آن را داد یا این باشگاه است که پول‌ها را تا یکی دوسال بعد از پایان دولت یازدهم هم خرج و پیش خور کرده است!متوجه نشدیم بدهی باشگاه به پاختاکور آن طور که فتح الله زاده می‌گوید 125 هزار دلار است یا 100 هزار دلاری که خطیر به عنوان مسئول وقت باشگاه اعلام می‌کند و اختلاف 25 هزار دلاری از کجا و چطور پیش آمده و مشخص نیست این دروغ 25 هزار دلاری از طرف چه کسی است؟

مشخص نشده ازبک‌ها شکایت کرده‌اند و نامه فیفا آمده یا نامه و تهدیدی در کار نیست! در استقلال همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد و به شایعات و شنیده‌ها باید بیشتر از اعلام و گفته‌های مسئولان بها داد و جدی گرفت. قدیم ترها وقتی باشگاه یا مسئولی یک خبر یا موضوع را اعلام می‌کرد فصل الخطاب بود و صحت و درستی اش رد خور نداشت اما چند سالی است که دروغ گویی، پنهان  کاری به بخشی جدا نشدنی از مدیریت تبدیل شده و همین موضوع بحران بی اعتمادی و از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

تمام مصاحبه و گفتگو‌های فتح الله زاده، علی خطیر،پندار توفیقی،رضا افتخاری، استراماچونی،حسن زمانی،شفر،عبدالرضا موسوی،کامران منزوی، میرشاد ماجدی،خلیل زاده،محمد نوری فر،پرویز مظلومی، فرهاد مجیدی، همدانی،فتحی،پاتوسی،زرینچه، احمد سعادتمند، بهرام افشار زاده ، امیر قلعه نویی و دیگران را در همین یکی دوسال اخیر مرور کنید، آنقدر افشاگری، روشنگری و ضد و نقیض و دروغ در لابه لابه لای آنها پیدا می‌کنید که پرداختن به آنها حوصله سوز و زمان بر است.

استقلال تا زمانی که به این شکل و در پشت پرده و با مخفی کاری و دروغ اداره شود راه به جایی نخواهد بود. همان دروغ‌ها وحرف‌ها عده‌های سرکاری که امثال استراماچونی قبل از آن تیام و جباروف و جیری ساناک را از استقلال فراری داد و شاید این بار نوبت به امثال میلیچ و شیخ دیاباته برسد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز