خبرگزاری کار ایران

دستور وزیر ورزش ایتالیا برای تعطیلی سری آ

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۹۹۳

وزیر ورزش کشور ایتالیا دستور داد مسابقات لیگ برتر فوتبال این کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

به گزارش ایلنا، وزیر ورزش ایتالیا، وینچنزو اسپادافورا از فراخوان انجمن بازیکنان حمایت کرد تا مسابقات سری آ در جریان وقوع کرونا ویروس به حالت تعلیق درآید و دیدار پارما و اسپال یک دقیقه قبل از شروع بازی به حالت تعلیق درآمد.

پیش از آغاز این بازی داوران بیرون آمدند و به آنها اطلاع دادند که وزیر ورزش در نظر دارد توقف فوری فصل جاری سری آ را در نظر بگیرد،  بنابراین تیم‌ها به رختکن برگشتند و کسی مجبور شد برود و به کسانی که قبلاً روی نیمکت نشسته بودند اطلاع دهد بازی لغو شده است.

اسپادافورا امروز صبح در بیانیه‌ای اعلام کرد: "من دیدگاه‌های دامیانو تامماسی، رئیس اتحادیه بازیکنان ایتالیا را به اشتراک می‌گذارم و با درخواست او برای تعلیق لیگ فوتبال متحد می‌شوم. این در حال حاضر بی معنی است، در حالی که ما از شهروندان خود می‌خواهیم فداکاری‌های عظیمی را انجام دهند تا از شیوع بیماری جلوگیری کنند. اما سلامتی بازیکنان، داوران، مربیان، هوادارانی که مطمئناً برای دیدن بازی‌ها جمع می‌شوند، فقط برای محافظت از منافع حول ورزش در خطر است. سایر فدراسیون‌ها عاقلانه تصمیم گرفتند فوتبال را برای چند روز آینده به حالت تعلیق درآورند.من طی چند روز آینده هر ابتکار عمل، از جمله قانون را در نظر می‌گیرم تا نظمی را وارد کنم که دیگر خطر ابتلا به ارزش‌های اخلاقی و افرادی را که دوست داریم ورزش همیشه مشتاق آن باشد، به خطر نیندازد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز