خبرگزاری کار ایران

ستین: به زیدان تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۹۳۷

بارسلونا در حالی در مقابل رئال مادرید شکست خورد که با این شکست صدرجدول را از دست داد.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در انتها شاگردان زیدان با گل‌های وینیسیوس جونیور و ماریانو دیاز موفق شدند بارسا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند.

ستین سرمربی بارسلونا در کنفراس خبری بعد از این بازی حاضر شد و گفت:

بعضی وقت‌ها شما در فوتبال شکست می‌خورید و این کاملا عادی‌ست، بازیکنان رئال به خوبی ما را پرس کردند و در تمامی دقایق بازی مارا تحت فشار قرارداده بودند. ما سعی داشتیم با چرخش و انتقال سریع توپ از فشار رئال کم کنیم اما با وجود بازیکنانی که رئال در اختیار دارد این امر کمی سخت بود، برای کنترل توپ، برنامه ریزی کردیم ولی شیوه های مختلفی در بازی وجود دارد و موفقیت شما در این امر به تطبیق پذیری با آن‌ها بستگی دارد این سخت است که شما همزمان هم حمله کنید و بعد از آن به سرعت به دفاع بپردازید و این به شخصیت هر تیمی بستگی دارد،  ما در نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم و موفق شدیم بازی را کنترل کنیم ولی در نیمه دوم پاس‌های اشتباه و نادرست ما باعث شد ما توپ را از دست بدهیم و شکست بخوریم اما به هرحال وقت آن است که بابت پیروزی، به رئال مادرید تبریک بگویم.

او در ادامه در خصوص مسی گفت:

ما بازیکنان بزرگ و خوب دیگری را در اختیار داریم اما مسی بهترین بازیکن جهان است و حضور او در تیم ما اهمیت زیادی دارد و ما نباید تنها از او انتقاد کنیم چرا که بقیه بازیکنان ما موقعیت برای گلزنی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز