خبرگزاری کار ایران

ستین: از منچسترسیتی برای پیروزی برابر رئال الگو می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۸۶

کیکه ستین که با تصمیمی غیرمنتظره در میانه فصل جانشین والورده شد، امشب برای اولین بار در ال‌کلاسیکو روی نیمکت بارسا می‌نشیند.

به گزارش ایلنا، او در نشست خبری درباره این تجربه تازه گفت: «همیشه ال‌کلاسیکو را از تلویزیون تماشا می‌کردم و حالا سرمربی بارسا هستم. این بازی برای هواداران اهمیت فراوانی دارد و سطح هیجانی آن بسیار بالاست. یک بازی خاص که در فوتبال اسپانیا و دنیا تأثیرگذار است.»

البته او سابقه دو برد در برنابئو دارد و اگر امشب به برد دیگری برسد مسیر قهرمانی بارسا در لالیگا تا حد زیادی هموار خواهد شد؛ «دو برد در برنابئو؟ گذشته‌ها گذشته و هر بازی داستان خاص خودش را دارد.

 برای رئال این یک بازی حیاتی است و حتی برای آنها دیداری بسیار مهم‌تر محسوب می‌شود. ال‌کلاسیکو برای رئال کلیدی است چرا که اگر ما پیروز شویم فاصله را به 5 امتیاز افزایش خواهیم داد. بازی برابری خواهد بود که در ال‌کلاسیکوها طبیعی است.»

ستین ادامه داد: «بازی قبلی که با بتیس در برنابئو انجام داده بودیم را تماشا کرده‌ام که حاوی نکات خوبی بود. با لاس پالماس و بتیس رئال را شکست داده‌ام و حالا باید دید با بارسا چه نتیجه‌ای کسب خواهم کرد. رئال شاید در بهترین فرمش نیست ولی اصلاً به این قضیه اطمینان نمی‌کنم و می‌دانم که خطرناک‌تر از همیشه خواهند بود.»

او چهارشنبه در برنابئو شاهد شکست رئال مقابل منچسترسیتی بود و درباره این ماجرا گفت: «برای دیدن گواردیولا به برنابئو نرفته بودم بلکه هدفم تماشای بازی رئال و سیتی بود. سیتی نمایشی ارائه داد که می‌تواند برای ما در راه شکست رئال مفید باشد.

 در پایان بازی فرصتی برای صحبت با گواردیولا نصیبم شد. برنامه تاکتیکی او برابر رئال را مرور کردیم و از آن استفاده خواهم کرد. با پپ رابطه خوبی دارم اما در نهایت بارسا تیمی متفاوت با سیتی است و نمی‌توان از تمام ایده‌های او برای ال کلاسیکو استفاده کرد.»

خبر خوب برای این مربی بازگشت یوردی آلبا از مصدومیت است؛ «خوشبختانه او دیگر مصدوم نیست و از تیم پزشکی مجوز بازی گرفته است. آلبا در فهرست نهایی است ولی نمی‌دانم که از ابتدا بازی خواهد کرد یا دیرتر وارد زمین می‌شود. او اعتماد به نفس بالایی دارد ولی باید دید پیش از بازی شرایطش چگونه خواهد بود.»

برخی رسانه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که برایت‌ویت، مهاجم جدید بارسا در ترکیب اصلی خواهد بود، ولی ستین حاضر نشد نقشه‌اش را لو بدهد؛ «در این مورد چیزی به شما نمی‌گویم. البته که برنامه خاصی برای بازی و ترکیب اصلی دارم. هدف این است که بهتر از رئال بازی کنیم و گزینه‌های خوبی نیز روی نیمکت دارم. ببینیم در طول بازی چه خواهد شد.»

بارسا این روزها فرم بهتری از رئال دارد، ولی ستین فریب افت رقیب را نمی‌خورد و تأکید دارد که دربی یک بازی متفاوت است؛ «آمادگی دو تیم می‌تواند فاکتور مهمی باشد ولی تعیین‌کننده نیست.

یک پیروزی می‌تواند ما را در فاصله 5 امتیازی با رئال قرار دهد، هرچند نمی‌دانم این فاصله کافی خواهد بود یا خیر، چون در فوتبال چیزهای عجیب زیادی دیده‌ایم. در ال کلاسیکو خیلی نمی‌توان روی فرم تیم‌ها حساب کرد و ممکن است در این بازی تیمی که شانس کمتری دارد پیروز شود. ال‌کلاسیکو هرگز ربطی به جایگاه دو تیم نداشته و فکر می‌کنم بازی برابری را شاهد خواهیم بود.»

ستین نشست خبری پیش از ال کلاسیکو را با یک جمله کلیشه‌ای به پایان برد؛ «تیمی که بهتر کار کند، قطعاً پیروز خواهد شد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز