خبرگزاری کار ایران

پوریا آریاکیا در گفتگو با ایلنا:

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پارس در جدول شرایط بهتری داشته باشد/ امیدوارم در غیاب هواداران بتوانیم دلشان را شاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۸۱۱

وینگر پارس جنوبی معتقد است که تمامی نفرات این تیم تلاش کردند تا در هر بازی با کسب نتایج خوب شرایط بهتری در جدول داشته باشند.

پوریا آریاکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی با نساجی به این دلیل که هر دو تیم در جدول شرایط نزدیک به هم داشتند یک بازی شش امتیازی محسوب میشد. متاسفانه این دیدار از لحاظ فنی کیفیت بالای نداشت و بارندگی شدید روی آن تأثیر گذاشته بود.تیم ما موقعیت‌ گل هم داشت که با بد شانسی به تیرک برخورد کرد. ولی همین که توانستیم در خانه حریف در حضور هوادارای پرشور قائمشهر و بارندگی شدید یک امتیاز را با خودمان به جم بیاوریم جای شکر دارد.

وی در مورد شرایط پارس جنوبی اظهار داشت: از زمانی که در نیم فصل کادر جدید و آقای افاضلی به تیم ما ملحق شدند تلاش کردند تا تفکرات خودشان را به بازیکنان انتقال دهند تا شرایط به طرز مطلوبی تغییر کند که البته با وجود آمدن بازیکنان جدید و هماهنگی آنها با نفرات قبلی کمی برای اجرای این برنامه به زمان احتیاج داریم. خوشبختانه همه بچه‌ها تلاش کردند تا بتوانیم خواسته‌ها و نکات مورد نظر کادر فنی را در زمین به نحو احسنت انجام دهند تا در هر بازی عملکردمان بهتر از بازی قبل باشد.

وینگر پارس جنوبی در رابطه با اینکه فکر میکند پارس‌جم با توجه به جذب نفرات جدید بتواند در لیگ برتر بماند گفت: تمامی بازیکنان و کادر باشگاه تلاش کردند تا بتوانیم در هر بازی ضمن یک عملکرد خوب امتیازات بیشتری کسب کنیم رتبه بهتری در جدول داشته باشیم و باعث خوشحالی هواداران خوب شهر جم شویم.

آریاکیا در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی این تیم مقابل تراکتور گفت: بازی با تراکتور برای ما از اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا تراکتور ضمن اینکه تیم با کیفیتی است برای کسب عنوان قهرمانی تلاش میکند. البته به این دلیل که این یک دیدار خانگی برای ما محسوب می‌شود، امتیاز میزبانی را داریم، تمامی توانمان را میگذاریم تا بتوانیم از حریف امتیاز بگیریم. متاسفانه در این دیدار از امتیاز حضور هوادارانمان بی بهره هستیم که این موضوع کار را برای هر دو تیم سخت خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم در غیبت آنها روی سکو دلشان را روز جمعه با یک بازی خوب و نتیجه ایده آل شاد کنیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز