خبرگزاری کار ایران

پوریا آریا کیا در گفتگو با ایلنا:

لیگ برتر را به بازی در لیگ یک ترجیح دادم / بازی با پیراهن تیم‌ملی آرزوی کودکی من است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۵۷

مهاجم تیم پارس جنوبی جم گفت: علت اصلی پیوستن من به تیم پارس جنوبی حضور آقای کمالوند بود. در تیم آلومینیوم اراک جزو بازیکنان مدنظر ایشان بودم و با شناختی که از نحوه‌ی کار کردشان داشتم باعث شد تا در نهایت به پارس جنوبی جم ملحق شوم.

آریاکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی از تیم آلمینیوم اراک اظهار داشت: تیم آلومینیوم اراک یکی از بهترین تیم‌های لیگ‌ دسته یک است و خوشبختانه در این تیم شرایط بسیار خوبی داشتم اما در نهایت حضور در لیگ برتر را به بازی در لیگ یک ترجیح دادم و از این تیم جدا شدم.

آریاکیا در خصوص پیوستن به پارس جنوبی جم گفت: علت اصلی پیوستن من به تیم پارس جنوبی حضور آقای کمالوند بود. در تیم آلومینیوم اراک جزو بازیکنان مدنظر ایشان بودم و با شناختی که از نحوه‌ی کار کردشان داشتم باعث شد تا در نهایت به پارس جنوبی جم ملحق شوم.

مهاجم جدید تیم پارس جنوبی در مورد تجربه کارکردن با فراز کمالوند گفت: آقای کمالوند از مربیان بادانش و رزومه‌دار لیگ‌برترهستند و بواسطه‌ی کار کردن زیر نظرشان شناخت بسیار خوبی از نظر فنی و اخلاقی از ایشان دارم.

وی‌ درباره پیش بینی جایگاه تیم پارس جنوبی در فصل پیش رو توضیح داد: تیم ما امسال تغییرات بسیار زیادی داشته و بدون شک زمان خواهد برد تا این نفرات جدید بتوانند به هماهنگی و وحدت خوبی دست پیدا کنند. قطعا بین تیمی مثل پارس‌جنوبی که امسال بودجه‌ آن یک سوم شده تا تیم‌هایی که برای آن‌ها هزینه‌ی میلیاردی می‌شود تفاوت زیادی وجود دارد. اما با همه‌ی اینها تمام بازیکنان پارس جنوبی تلاش خواهند کرد تا بتوانند نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهند و جزو تیم‌های بالای جدول باشند.

آریاکیا در خصوص دعوت شدن چند تن از بازیکنان شاغل در لیگ‌برتر به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث انگیزه و تلاش بیشتر او و بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌شود افزود: بدون شک با تغییر سرمربی و کادرفنی تیم‌ملی و با دعوت بازیکنان شاغل درلیگ برتر و لیگ دست یک توسط آقای ویلموتس به اردوی تیم‌ملی این موضوع باعث انگیزه و تلاش همه‌ی بازیکنان جوان و مستعد خواهد شد. زیرا بازی کردن با پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. من هم امیدوارم در ابتدا با عملکرد خوبم برای تیم پارس جنوبی مثمر ثمر باشم و پس از آن نیز بتوانم جزو فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم‌ملی فوتبال باشم و به آرزوی کودکی‌ام دست پیدا کنم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز