خبرگزاری کار ایران

با جذب یک مهاجم پرونده نقل و انتقالات‌مان بسته می‌شود

کمالوند: قرارداد کاخا مثل باتیستا و دخسوس ریالی است

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۳۹۲

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید: تیمش طی روزهای آینده دو بازی دوستانه برگزار می‌کند تا آماده دیدار با پرسپولیس در هفته اول لیگ شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، فراز کمالوند درباره شرایط تیمش در فاصله چند روز تا شروع لیگ برتر نوزدهم عنوان کرد: شرایط فنی ما خوب است. دور جدید تمرینات‌مان را چند روزی است آغاز کردیم و خودمان را آماده دیدار با پرسپولیس می‌کنیم. بازیکنان با انگیزه بالا تمرین می‌کنند و امیدواریم لیگ را پرقدرت استارت بزنیم.

وی درباره جذب 3 بازیکن خارجی و برخی حواشی پیرامون قرارداد این نفرات گفت: ما شب گذشته کاخبر کاکاشویلی هافبک گرجستانی را به خدمت گرفتیم. باید بگویم قرارداد کاخا نیز مثل مگنو باتیستا و فرناندو دخسوس به صورت ریالی بسته شده، ضمن اینکه مبلغ قرارداد او در سطح پایینی بوده و از بازیکنان ایرانی ارزان‌تر است. فکر می‌کنم پارس جنوبی تنها باشگاه لیگ برتر است که قرارداد خارجی هایش را به صورت ریالی امضا کرده و این برای ما خوشایند است.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا نقل و انتقالات تیمش به پایان رسیده بیان کرد: نیاز به جذب یک مهاجم خوب هم داریم که با اضافه شدن این بازیکن پرونده نقل و انتقالات ما بسته می‌شود. 

کمالوند درباره برنامه تیمش تا قبل از دیدار با پرسپولیس افزود: تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و قرار است در هفته جاری یکی، دو بازی دوستانه انجام بدهیم تا با آمادگی بالا به مصاف پرسپولیس برویم و بتوانیم از بازی اول برای موفقیت استارت بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز