خبرگزاری کار ایران

اگر بازی‌ها برگزار نشود بهتر است

رضاوند: نیاز داریم که همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم/ در لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۷۸۸

هافبک استقلال در خصوص کسب پیروزی مقابل ذوب اهن توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند هافبک استقلال معتقد است حق این تیم در بازی مقابل ذوب آهن برد بود و اگر آنها کمی شانس داشتند حتی می‌توانستند گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانند. رضاوند که این روزها در ترکیب ثابت استقلال به میدان می‌رود در خصوص کسب پیروزی در این بازی و همچنین شرایط آبی‌ها به صحبت پرداخت.

برد خوبی را مقابل ذوب آهن به دست آوردید.

خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت برد باارزش را کسب کنیم فکر می‌کنم با وجود اینکه ما سه سفر را برای بزگرای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و هر چهار روز یک بار هم بازی می‌کنیم بچه‌ها کمی خسته بودند اما خدا را شکر سه امتیاز با ارزش را کسب کردیم.

تیم ذوب آهن را چطور دیدید؟

تیم ذوب آهن همه شرایط خوبی داشت آنها تا آخرین دقایق برای کسب نتیجه تساوی تلاش می‌کردند اما دیدید که ما با تمرکز بالا در این بازی ظاهر شدیم و حتی اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم.

نبود تماشاگر چقدر در این بازی تاثیر داشت؟

به هر حال حضور تماشاگر در هر بازی روی کیفیت مسابقه تاثیر دارد حضور آنها باعث می‌شود فوتبال جذاب‌تر شود و وقتی نیستند انگار یک چیزی در بازی کم است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و اینکه جان مردم خیلی مهم است مسئولان تصمیم گرفتند این بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند.

مسئولان ذوب آهن خیلی به عملکرد داوری اعتراض داشتند.

فکر می‌کنم در این فصل هم از اشتباهات خیلی ضربه خوردیم گل دومی که آنها در این بازی به ما زدند آفساید بود پنالتی هم خیلی واضح بود و باید گرفته می‌شد. فکر نمی‌کنم داور به سود استقلال گرفته باشد او در بیشتر صحنه‌ها نزدیک بود و سوت‌های خوبی را هم زد.

آیا این برای بازیکنان و مربیان دو تیم خطرناک نیست؟

بهر هر حال اگر بازی‌ها برگزار نشود بهتر است اما در پایان تصمیم نهایی را مسئولین می‌گیرند

در نیم فصل دوم در ترکیب استقلال جا افتاده اید؟

خدا را شکر توانستم نظر مثبت کادر فنی را به خود جلب کنم و امسال از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم اما در نهایت سرمربی تیم است که تشخیص می‌دهد چه کسی به میدان می‌رود.

مصدومان تیم هم کم کم اضافه می‌شوند.

این یک اتفاق خوب است که مصدومان تیم بهبود یافتند و ما می‌توانیم با تمامی نفرات در میادین حاضر شویم با توجه به فشردگی بازی‌ها ما نیاز داریم که همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

به نظرتان باید هفته بیست و یکم لیگ لغو شود؟

اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب است به هر حال بیماری کرونا خطرناک است و ممکن است باعث به خطر افتادن جان بازیکنان و کسانی که درگیر مسابقه هستند شود. از نظر من با توجه به اینکه چهار نماینده ایران باید در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کنند لغو این مسابقات خیلی به آنها کمک می‌کند.

عملکرد تیم‌تان در لیگ قهرمان آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

درست است که ما در لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی ابتدایی بدشانس بودیم اما مطمئن باشید در ادامه شرایط فرق خواهد کرد قطعا در بازی‌هایی که میزبان هستیم پیروزی را کسب خواهیم کرد و به دور بعد صعود خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز