خبرگزاری کار ایران

سینا زامهران در گفتگو با ایلنا:

شاگرد نکونام بودن باعث افتخار است/ تلاش می‌کنیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۷۳

هافبک فولادخوزستان معتقد است تیمش با توجه به جذب نفرات جدید می‌تواند سهیمه آسیایی را کسب کند.

سینا زامهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در فولاد خوزستان اظهار داشت: تقریبا یک ماه و نیم است که به فولاد پیوسته‌ام خداراشکر شرایطم خیلی خیلی خوب است. توانستم در بازی اول تیم حضور داشته باشم در بازی با سپاهان یک مصدومیت جزئی برایم پیش آمد نتوانستم چند روزی تمرین کنم.خوشبختانه الان مصدومیت پایم کاملا برطرف شده است و هر روز با تیم تمرین می‌کنم تمامی تلاشم را می‌کنم تا زمانیکه دوباره کادرفنی صلاح بداند بتوانم برای فولاد بازی کنم.

وی در مورد اینکه فکر فولاد بتواند با جذب نفرات جدید موفق باشد گفت: در نیم‌فصل اول در فولاد نبودم ولی همانطور که از بچه‌های دیگر شنیدم این تیم خیلی نسبت به نیم‌فصل اولش بهتر شده و رشد چشمگیری داشته است. چند بازیکن جدید تیم هم تا بخواهند با همدیگر هماهنگ شوند کمی زمان می‌برد. بدون شک با توجه به تلاش تمامی بازیکنان ضمن موفقیت در لیگ برتر میتوانیم سهیمه آسیایی را هم کسب کنیم.

هافبک فولاد خوزستان در خصوص همکاری با جواد نکونام گفت: قبل از آن هرگز تجربه همکاری با ایشان را نداشتم ولی به جرات میتوانم بگویم شاگرد آقا جواد بودن برایم یک افتخار است مهمتر اینکه چون خود آقا جواد هافبک دفاعی بودند از تجربیاتشان از بازی در "استقلال، اوساسونا، تیم‌ملی" خیلی در اختیارم میگذارند این موضوع هم به من کمک میکند تا بتوانم روز به روز رشد کنم.

زامهران ادامه داد: آقا جواد در تمرینات و در کل موقع کار بسیار جدی هستند با هیچکس شوخی ندارند این جدیتشان هم باعث رشد بازیکنان و تلاش بیشترشان می‌شود ولی خارج از زمین با تمامی بچه‌ها رفیق هستند مثل یک برادر بزرگتر هرکاری که از دستشان برمی‌آید برای بازیکنانش انجام می دهد در مجموع از اینکه به فولاد آمدم خیلی خوشحال هستم امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و برای تیمم مثمرثمر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند گل‌محمدی بتواند در پرسپولیس موفق شود گفت: بله چون آقا یحیی از لحاظ فنی مربی بادانشی هستند و همیشه برنامه خاص خودش را در هر بازی دارد میتوانند موفق شوند. امیدوارم که بتوانند نتایج خوبی کسب کنند موفق و سربلند باشند.

هافبک سابق شهرخودرو در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی قولاد مقابل شاهین بوشهر گفت: برای تیم شاهین احترام زیادی قائل هستیم به این خاطر که آنها در سه بازی اخیرشان برنده‌ شده‌اند انگیزه زیادی برای این دیدار خواهند داشت. ولی تیم ما هم با وجود بازیکنان جدید در سه بازی اخیرش عملکرد خوبی داشته است بدون شک در بازی مقابل شاهین هم با تمام وجود برای سه امتیاز به میدان میرود برای کسب برد میجنگد. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم باعث شادی هواداران باشیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز