خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی یک‌نیمه‌ای نفت و استقلال در تختی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۳

استقلال تا پیش از این دیدار با ۱۵ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و نفت تهران نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول جای دارد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۵:۴۵ تیم‌های نفت تهران و استقلال با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در ترکیب استقلال، سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، هاشم بیک زاده، جواد نکونام، آندو تیموریان، ساموئل، سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی و محمدمهدی نظری حضور دارند و یحیی گل‌محمدی نیز نفت را با ترکیب علیرضا بیرانوند، ووریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد، کمال کامیابی‌نیا، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین ابراهیمی، رسول نوید‌کیا، وحید امیری و رضا نوروزی به میدان فرستاده است.

دو تیم دقایق زیادی را به محک زدن یکدیگر مشغول بودند و البته چشم به ضد حمله هم داشتند و سهم استقلال با حضور فرهاد مجیدی در نوک پیکان این تیم بیشتر از حریف نفتی بود ولی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. ساموئل و مجیدی هر کدام یک بار فرصت خوبی را در اختیار داشتند تا بتوانند دروازه نفت را با خطر جدی مواجه کنند ولی این موقعیت‌ها هم به راحتی از دست رفت.

مهمترین اتفاق بازی در دقیقه ۳۱ رخ داد. جایی که بی احتیاطی مدافعان نفت و خطای بازیکن این تیم جواد نکونان را در موقعیتی برای زدن ضربه ایستگاهی قرار داد که البته ضربه دقیق کاپیتان تیم را بیراوند به سختی مهار کرد تا فقط یک ضربه رنر برای استقلال بدست بیاید.

در دقایق پایانی نیمه نخست هم رضا نوروزی دروازه استقلال را با شوتی سنگین هدف قرار داد که ضربه این بازیکن آسمان را شکافت و به بیرون رفت.

از نکات حاشیه‌ای این دیدار تقدیر باشگاه نفت از عارف سیدعلی‌خانی، بهرام میرشیبانی و کلانترزاده رئیس مجموعه ورزشی تختی و همچنینسرهنگ عرب‌سرخی فرمانده یگان ویژه بود.

گفتنی است، استقلال تا پیش از این دیدار با ۱۵ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و نفت تهران نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول جای دارد.

نتایج کامل سایر دیدارهای این هفته به این شرح است:

پنج‌شنبه ۲۵ مهر

صبای قم یک - ذوب آهن یک

گسترش فولاد یک - ملوان ۲

راه‌آهن سورینت۲ - استقلال خوزستان ۳

جمعه ۲۶ مهر

فجر سپاسی۲ - مس یک

سپاهان صفر - سایپا صفر

فولاد۲ - تراکتورسازی ۲

داماش گیلان صفر - پرسپولیس ۲

شنبه ۲۷ مهر

استقلال؟ - نفت تهران؟، ساعت ۱۵:۴۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز