خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل پیکان / تساوی سپاهان و فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۰۵

در حالیکه استقلال نیمه نخست را با یک گل برابر پیکان به برتری رسید سپاهان در فولاد شهر مقابل فولاد خوزستان متوقف شد تا صدر جدول شاهد تغییرات جدیدی باشد.

دیدار تیم های استقلال و پیکان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با تک گل خسرو حیدری در نبمه اول به سود آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر عصر امرز یکشنبه تیم‌های استقلال و پیکان در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با تک گل دقیقه ۳۰ خسرو حیدری به سود تیم استقلال به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار دو تیم فوتبال متعادلی را به نمایش گذاشتند هر چند استقلال بیشتر صاحب توپ بود و موقعیت های خطرناک تری داشت. در این نیمه درخشش رحمتی و ضربات بی دقت بازیکنان استقلال مانع از رسیدن این تیم به گل های بیشتر بود. در نیمه اول این دیدار هاشم بیک‌زاده از احمد صالحی داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد و تنها بازیکن اخطاری این دیدار بود.

دیدارحساس تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان هم علیرغم بازی پر افت و خیز دو تیم در نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

برنامه و نتایج هفته پنجم لیگ برتر به این شرح است:

یکشنبه ۲ شهریور

سایپای‌البرز(۲) - نفت‌تهران(یک)

تراکتورسازی تبریز(۴) - صبای‌قم(۲)

سپاهان(یک) - فولاد خوزستان(یک)

پیکان‌تهران(صفر) - استقلال‌تهران(۳)

استقلال‌خوزستان(یک) - ذوب‌آهن اصفهان(یک)

نفت مسجدسلیمان(یک) - گسترش‌فولاد تبریز(یک)

فردا نیز دو دیدار باقی‌مانده هفته پنجم برگزار خواهد شد که برنامه این ۲ دیدار به این شرح است:

راه‌آهن - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۸، ورزشگاه اکباتان

پرسپولیس - پدیده مشهد، ساعت ۱۹:۱۰، ورزشگاه آزادی تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز