خبرگزاری کار ایران

محمد نصرتی در گفت و گو با ایلنا:

سپاهان مدعی است اما امیدوارم یحیی دست پر از اصفهان برگردد/پرسپولیس شروع خوبی نداشته اما در آسیا صعود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۷۱۷

مدافع سابق پرسپولیس معتقد است این تیم پتانسیل صعود از گروهش در اسیا را دارد.

به گزارش ایلنا،محمد نصرتی مدافع سابق پرسپولیس معتقد است هر چند یحیی گل محمدی و شاگردانش در دو بازی اول خودشان در لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز گرفته‌اند اما پرسپولیس در بازیهای دور برگشت می‌تواند این امتیازات را جبران کند و به مرحله بعدی مسابقات صعود کند چرا که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و پتانسیل صعود از این گروه را دارد.

پرسپولیس مقابل الشارجه امارات مساوی کرد. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

پرسپولیس با توجه به اینکه در بازی اول مقابل الدحیل شکست خورده بود در این بازی دنبال برد بود و خوب هم بازی را شروع کرد و دو بار هم به گل رسید اما متاسفانه نتوانست از گلهایی که زده بود محافظت کند و گل مساوی را خورد. در ادامه هم تلاش خودشان را کردند تا به گل برتری برسند اما نشد و در نهایت بازی مساوی تمام شد. حیف شد که 3 امتیاز این بازی را نتوانستند بگیرند چون اگر الشارجه را می‌بردند گزینه اول صعود از این گروه بودند اما هنوز هم دیر نشده و امیدوارم بازیهای برگشت در ایران عزیزمان باشد و بچه‌ها بتوانند جبران کنند.

کسب یک امتیاز از دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا شروع امیدوارکننده‌ای برای پرسپولیس هست؟

به این نکته توجه داشته باشید که هر دو بازی خارج از ایران بوده و پرسپولیس هم بعد از بازی سنگین در دربی به مصاف رقبای آسیایی خودش رفت. کادر فنی هم تازه آمده و یک سری بازیکن هم به تازگی به تیم اضافه شده‌اند و پرسپولیس با چنین شرایطی وارد آسیا شد اما در دور برگشت می‌توانیم امتیازات خانگی را کسب کنیم و از این گروه صعود کنیم. امیدوارم در بازیهای دور برگشت میزبان باشیم و بتوانیم در کشور عزیزمان به مصاف حریفان آسیایی برویم چون با حضور و حمایت هواداران پرسپولیس می‌تواند امتیازات خانگی را کسب کرده و از این گروه صعود کند هر چند که کار سختی است اما پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و پتانسیل صعود از این گروه را دارد.

یحیی گل محمدی بعد از تساوی با الشارجه اعلام کرد پرسپولیس شانس اول صعود از این گروه است. به نظر شما یحیی برای واقعیت را گفته یا برای روحیه دادن به تیمش این حرف را زده است؟

یحیی واقعیت را گفته چون حریفانش را دیده و توانایی تیم خودش را هم می‌داند. پرسپولیس در بازی با الشارجه هم می‌توانست 3 امتیاز را بگیرد اما بدشانس بود و در دور برگشت می‌تواند الحیل و الشارجه را شکست دهد و از این گروه صعود کند. البته این تیم‌ها هزینه بالایی کرده‌اند و دنبال نتیجه هستند اما پرسپولیس تیم بزرگی است و می‌تواند با برتری مقابل آنها از این گروه صعود کند.

در مورد خریدهای خارجی پرسپولیس که تازه به تیم اضافه شده‌اند چه نظری دارید؟

هم اوساگونا و هم استوکس بازیکنان خوب و توانمندی هستند و قبلا هم توانایی‌های خودشان را نشان داده‌اند و قطعا در ادامه کار باآمادگی بدنی بیشتر و هماهنگی بهتر با تیم می‌توانند تاثیرگذار باشند و برای تیم مفید باشند. هر دو بازیکن توانایی بالایی دارند و می‌توانند در ادامه کار به پرسپولیس کمک کنند و جزو مهره‌های تاثیرگذار تیم باشند.

اما هواداران از عملکرد اوساگونا چندان راضی نیستند. در این رابطه چه نظری دارید؟

به نظر من اوساگونا بازیکن خوبی است و باعث شده تا علیپور طراوت قبلی خودش را به دست آورد. اگر علیپور به روزهای خوب خودش برگشنه دلیلش اوساگونا است چون مکمل خوبی برای هم هستند و اوساگونا در آینده قطعا بهتر خواهد شد.

به نظر شما مهدی ترابی از روزهای خوب خودش فاصله نگرفته است؟

نه، ترابی بازیکن خوبی است و یکی از مهره‌های موثر پرسپولیس در این فصل بوده و همچنان هم خوب بازی می‌کند و در خدمت تیم است و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کند. به نظر من ترابی یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در نیم فصل اول بود و الان هم یکی از بهترین‌های لیگ ما است و می‌تواند همچنان برای پرسپولیس مفید باشد.

عملکرد یحیی گل محمدی را در این مدت چطور دیدید؟

عملکرد یحیی تا الان خوب بوده و نتایج قابل قبولی گرفته و صدر جدول هم هست و این هفته هم بازی حساسی با سپاهان دارد و امیدوارم دست پر از این بازی برگردد و در مجموع آرزوی موفقیت برای یحیی و پرسپولیس دارم.

چه تصوری از بازی با سپاهان در اصفهان دارید؟

قطعا بازی سختی است. سپاهان تیم خیلی خوبی دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است و در این بازی هم میزبان است و در شهر خودش دنبال 3 امتیاز بازی است. این بازی 6 امتیازی است و دو تا از مدعیان اصلی لیگ به مصاف هم می‌روند و نتیجه این بازی می‌تواند در سرنوشت قهرمانی هم تاثیرگذار باشد و امیدوارم پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و دست پر از اصفهان برگردد.

قلعه نویی هم که انگیزه‌های خاص خودش را مقابل پرسپولیس دارد. اینطور نیست؟

همه مقابل پرسپولیس انگیزه دارند و قطعا قلعه نویی هم انگیزه خودش را دارد چون تیمش در کورس قهرمانی است و می‌خواهد نتیجه بگیرد اما پرسپولیس صدرنشین است و به راحتی امتیاز نمی‌دهد به خصوص که دنبال تکرار قهرمانی و کسب چهارمین قهرمانی متوالی اش در لیگ برتر است. به نظرم بازی جذابی می‌شود و هر تیمی از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده می‌شود که امیدوارم آن تیم پرسپولیس باشد و دست پر از اصفهان برگردد هر چند که کار خیلی سختی است اما پرسپولیس تیم روزهای سخت است و در چنین شرایطی همیشه نتایج خوبی گرفته و امیدوارم در این بازی هم نتیجه بگیرد و یک گام دیگر به سوی قهرمانی بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز