خبرگزاری کار ایران

تغییر کادرفنی الاهلی بعد از پیروزی برابر استقلال؛ دنیل سرمربی جدید الاهلی

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۱۷

باشگاه الاهلی عربستان مذاکرات با گزینه خارجی سرمربیگری این تیم را آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه فوتبال الاهلی عربستان در آستانه بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم استقلال تهران با کریستین گروس سوئیسی قطع همکاری کرد و موظف شد تا قرارداد 6 میلیون ریالی این سرمربی را بپردازد.

با برکناری این سرمربی، مازن بهکلی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد و وظیفه هدایت الاهلی را برابر استقلال برعهده گرفت. او در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند اما قرار نیست که سرمربی دائمی این تیم باشد.

در حالیکه پیش از بازی روز گذشته اعلام شده بود صالح المحمدی 39 ساله یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری الاهلی است اما او با اعلام روزنامه الوطن از لیست مدنظر باشگاه کنار گذاشته شده است.

این روزنامه سعودی در این باره نوشت:"صالح المحمدی مدیریت باشگاه الاهلی را ملزم کرد که یک قرارداد رسمی امضا کند، برخی بازیکنان را اخراج کند، یک مدیر فوتبالی بیاورد و همچنین مدیران باشگاه برای ترسیم برنامه‌های آینده او دخالت نکنند. این شرایط مورد قبول باشگاه قرار نگرفته است و آنها در نظر دارند تا با یک سرمربی خارجی همکاری کنند."

در راستای انتخاب سرمربی خارجی روزنامه اسپورت 360 عربستان اعلام کرد که دنیل ایسایلا، سرمربی 47 ساله اهل رومانی که به مدت دو سال سابقه سرمربیگری تیم الحزم را در عربستان تجربه کرده است گزینه جدی باشگاه بوده و مذاکرت اولیه بین طرفین صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز