خبرگزاری کار ایران

سرمربی جدید الاهلی: قرارداد نداشتم تا مقابل استقلال روی نیمکت بنشینم / هنوز شانس قهرمانی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۰۳۸

باشگاه الاهلی عربستان سرمربی جدید این تیم را به زودی معرفی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه الاهلی عربستان پیش از دیدار مقابل تیم استقلال تهران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با کریستین گروس سوئیسی قطع همکاری کرد و مازن بهکلی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد. بعد از انتخاب بهکلی که هدایت این تیم را برای بازی برابر آبی پوشان ایرانی پذیرفته، رسانه‌های سعودی اعلام کردند صالح المحمدی به عنوان گزینه جدی جانشینی گروس معرفی شد.

المحمدی درباره مذاکره با مسئولان باشگاه الاهلی گفت: باشگاه الاهلی برای هیچ کاری چانه زنی نکرد و رئیس باشگاه، به من زنگ زد و با همه چیز موافقت کرد و هیچ مانعی بین ما وجود نداشت.

او ادامه داد: من در مسابقه استقلال الاهلی نتوانستم هدایت الاهلی را به دست آورم ، زیرا در شهر الاهسا مشغول بودم و برای اینکه بتوانم در لیگ قهرمانان سرمربی تیم باشم، ابتدا باید مجوز مربیگری را بالا ببرم و دوم عقد قرارداد من با این باشگاه است تا بتوانیم تمرین کنیم و فکر می‌کنم کمبود وقت باعث این مسئله شد.

المحمدی درخصوص زمان آغاز بکار رسمی در تیم الاهلی گفت: من بعد از بازی استقلال و شروع بازی الفاتح در لیگ، الاهلی را هدایت می‌کنم و این کار را برای بازیابی هویت از دست رفته تیم دنبال می‌کنیم چون هنوز شانس قهرمانی داریم. من باید تمام بازیکنان با تجربه و همه اعضای باشگاه و هواداران را حمایت کنم که انگیزه خوبی برای ما خواهد بود و این که مرحله بعدی تعیین کننده است، بنابراین باید همکاری کنیم، به هم بپیوندیم و با یک روحیه تیمی بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز