خبرگزاری کار ایران

کیانی: رقبای ما باید از نام سپاهان بترسند/ گروه مرگ را قبول ندارم

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۶۹

کاپیتان سپاهان در مورد تقابل با العین امارات در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی در خصوص تقابل سپاهان مقابل العین اظهار داشت: امروز به شهر العینسفر کردیم و خدا را شکر اکثر بازیکنان را در اختیار داریم و آماده بازی سخت می‌شویم. العین حریف سختی است ولی خب ما هم تیم خوب و پرمهره‌ای هستیم و یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران و آسیا هستیم و بچه‌ها باید بدانند لباس چه تیمی را بر تن دارند. با تمام قدرت کار می‌کنیم که مردم ایران و اصفهان و کسانی که برای ما دعا می‌کنند را شاد کنیم و با قدرت جلو برویم.

وی در مورد تغییر محل میزبانی بازی در دور رفت هم گفت: به هر حال ما دوست داشتیم در اصفهان و جلوی هواداران‌مان بازی کنیم ولی به هر جهت این تصمیم فیفا بود. از مدیریت ممنونم که پرواز چارتر برای ما فراهم کرد و در شرایط سختی سفر نکردیم و این موضوع خیلی مهمی است و خوشحالم که شرایط ما را درک می‌کنند و امیدوارم ما هم دست پر برگردیم.

کاپیتان سپاهان در مورد حضور دوباره این تیم در رقابت‌های آسیایی بعد از دوری 5 ساله توضیح داد: بازگشت سپاهان به آسیا بعد از چند سال دوری اتفاق خوبی است و اتفاق سختی بود که فصل گذشته رقم زدیم.  درست است خیلی از بازیکنان ما در آسیا نبودند ولی همان‌ها برای اولین حضورشان انگیزه خوبی دارند و در کنار بازیکنان با تجربه می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و همه تلاش می‌کنیم افتخار آفرینی کنیم برای ملت ایران.

کیانی در مورد حضور سپاهان در گروه مرگ هم گفت: این مسائل را قبول ندارم و همه تیم‌ها سخت هستند و در این سطح از رقابت هیچ تیمی آسان نیست. تیم‌های گروه ما هم اسمشان بزرگ است و بازیکنان بزرگی دارند و ریخت و پاش زیادی کردند ولی خب ما هم سپاهان هستیم و 11-12 دوره در لیگ قهرمانان بودیم و آنها باید از ما بترسند. امیدوارم باهوش باشیم و در زمین نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز