خبرگزاری کار ایران

خارجی‌ها فقط برای پرسپولیس در دربی گل می‌زنند؛

بشار رسن و آمارهایی که با گل خود جابجا کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۷۰۹

بشار رسن چهارمین بازیکن خارجیِ گلزن در دربی پایتخت بود و 3 بازیکن قبلی هم لباس پرسپولیس را بر تن داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بشار رسن در دیدار روز پنجشنبه در دربی پایتخت موفق شد گل دوم و تساوی بخش پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرده و سومین گلزن خارجی تاریخ شهرآوردهای پایتخت لقب بگیرد.

این ششمین گل از هشتاد و چهار گلی بود که پرسپولیس در دیدارهای رسمی شهرآورد وارد دروازه استقلال کرده است و توسط بازیکنان خارجی این تیم زده شده است. جالب اینجاست هنوز هیچ بازیکن خارجی استقلال موفق به گلزنی در داربی نشده است. پیش از رسن، جری بنسون، ایمون زاید و عیسی ترائوره موفق شده بودند برای پرسپولیس در دربی گلزنی کنند و 3 گل از این 6 گل به تنهایی سهم زاید است.

در این میان هر شش گل در بیست دقیقه پایانی نیمه دوم بازیها و همگی به دروازه شمالی ورزشگاه آزادی زده شده است و در هر چهار بازی پرسپولیس از حریفش عقب بوده است.

غیر از عیسی ترائوره که بازیکن فیکس بود و گلش تاثیری در نتیجه نداشت، سه بازیکن خارجی دیگر شامل ایمون زاید جری بنسون و بشار رسن به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند و در ده دقیقه آخر گلزنی کردند و باعث کامبک پرسپولیس شدند اما گلزنی رسن منجر به تکمیل ملیت گلزنان خارجی دربی شد و اکنون پرسپولیس از هر چهار قاره دارای گلزن در داربی است.

ترائوره اولین افریقایی، زاید اولین اروپایی، بنگستون اولین آمریکایی و بشار اولین خارجی آسیایی هستند که نام خود را در لیست گلزنان داربی_تهران ثبت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز