خبرگزاری کار ایران

بشار؛ گلزنی از زاویه صفر با صفر دریافتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۱۷

هافبک عراقی پرسپولیس تعویض ویژه یحیی گل محمدی در جدال دربی لقب گرفت که با گلزنی‌اش مانع شکست سرخ‌ها شد.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که در دقایق پایانی و در حالیکه استقلال به دنبال حفظ گل پیروزی بخش خود بودند، یحیی دست به تغییراتی انتحاری در ترکیب تیمش زد و نفرات هجومی را به زمین فرستاد.

استوکس و بشار رسن در کنار محمد نادری به عنوان تعویض‌های ویژه یحیی گل محمدی به خوبی توانستند جریان بازی را به سود پرسپولیس تغییر دهند و روی گل‌ تساوی تاثیرگذار باشند.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که طی یک سال اخیر به بازیکنی خبرساز با توجه به قراردادش تبدیل شده، در دربی توانست نام خود را به عنوان معدود گلزنان خارجی این بازی ویژه ثبت کند تا اکنون به محبوبیتی بالا نزد هواداران این تیم دست یابد.

هافبک ملی‌پوش عراقی که بعد از پشت سر گذاشتن عمل جراحی کتف، در این فصل نمایش خوبی از خود به جا گذاشته، در لحظاتی که استقلالی‌ها ثانیه‌ها را می‌شمردند تا جشن پیروزی خود مقابل صدرنشین و رقیب سنتی را برپا کنند، با گلزنی از زاویه صفر شادی را به اردوگاه سرخ‌ها آورد تا آنها از یک شکست تلخ فاصله بگیرند.

رسن که در این فصل دریافتی نداشته و بارها زمزمه جدایی و فسخ قراردادش به این واسطه از رسانه ‌های عراقی به گوش رسیده، در آخرین گفتگویی که با رسانه‌ها داشته مدعی شده بود که تنها به خاطر هواداران به قراردادش متعهد مانده و تا پایان فصل با این پیراهن به کار ادامه خواهد داد. با این حال اکنون با توجه به نقش ویژه او در دربی و گل سرنوشت سازی که به نام خود کرده، انتظار می‌رود مدیران تیم نیز به دنبال انجام تعهد خود باشند تا یکی از ستاره‌های قابل اعتنای خود را همچنان حفظ و او را در شرایط روحی ویژه نگه دارند.

آخرین دریافتی بشار رسن مربوط به زمان حضورش در کمپ اسپایر و پشت سر گذاشتن مراحل درمانی‌اش در دوره مدیریت قبلی محسوب می‌شود و او بارها با اشاره به مشکلات مالی خود خواهان توجه باشگاه به این موضوع شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز