خبرگزاری کار ایران

گیتاریست استقلال به دنبال گلزنی و محبوبیت برابر پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۷۷۲

خرید تازه وارد استقلال خیلی زود توانسته به محبوبیت روی سکوها دست یابد و برای افزایش آن نیاز به یک گل ویژه در بازی امروز دارد.

به گزارش ایلنا، کادر فنی استقلال می‌خواست به هر قیمتی شیخ دیاباته را به شهرآورد برساند. این مهاجم برای فرهاد مجیدی آنقدر ارزشمند است که به کادر پزشکی تیم فشار آورد که شاید حتی بتواند برای دقایقی از آن استفاده کند اما حالا که بخت حضور شیخ دیاباته در بازی حساس فردا هر لحظه کمرنگ‌تر می‌شود فقط یک گزینه برای جایگزینی او باقی می‌ماند؛ امیرارسلان مطهری که در هفته گذشته شروعی درخشان با استقلال داشت.

ارسلان مطهری 14 سانت از شیخ دیاباته کوتاه‌تر است و طبعاً نمی‌تواند در بازی هوایی به اندازه دیاباته برای مدافعان پرسپولیس خطرناک باشد اما آنچه مجیدی را امیدوار می‌کند، دقت خرید جدیدش در ضربه‌زنی است. مطهری در این دقایق کوتاهی که برای استقلال به زمین آمده، نشان داده چه ضربات دقیق و مؤثری به چارچوب حریفان می‌زند و حالا جلوتر از مهدی قائدی، نزدیک‌ترین مهاجم آبی‌ها به دروازه پرسپولیس خواهد بود.

مطهری از آن دسته بازیکنانی است که خیلی زود و در حالی که هنوز در رده سنی امیدها مشغول بود، در فوتبال ایران مطرح شد. او یکی از محصولات تیم نفت تهران است؛ همان تیم سازنده‌ای که چهره‌های زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد اما در حال حاضر عملاً به خاطره‌ها پیوسته و چیزی از آن باقی نمانده. ارسلان بعد از 3 فصل حضور در نفت، با چند انتخاب اشتباه بخشی از دوران فوتبالش را هدر داد و روند پیشرفتش متوقف شد.

حضور ناموفق در پارس‌جنوبی جم و تراکتور باعث شد مهاجمی که به‌عنوان یک استعداد در نفت مطرح شده بود، بی‌هیچ دستاوردی از این دو تیم جدا شود. مطهری در 28 مرتبه‌ای که برای این دو تیم به میدان رفت، به شکلی عجیب هیچ گلی به ثمر نرساند تا بوشهر و تبریز را با ناکامی مطلق ترک کند. او در ادامه انتخاب‌های احساسی‌اش، در 24سالگی برای نیم‌فصل به عمان رفت تا در لیگی بازی کند که سطح آن حتی از دسته دوم فوتبال ایران هم پایین‌تر است.

اما بازگشت به فوتبال ایران و پیوستن به ذوب‌آهن بار دیگر ارسلان مطهری را احیا کرد. علیرضا منصوریان که در نفت با مطهری کار کرده بود، شاگرد قدیمی‌اش را در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم به اصفهان برد که حاصل این همکاری، 6 گل ارسلان در لیگ و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا بود.

نکته جالب اینکه در روزهایی که مطالبات هواداری روی خرید بازیکنان خارجی متمرکز بود و هواداران استقلال به مدیریت این تیم نقدهای تند و تیزی وارد می‌کردند، انتقال ارسلان مطهری به استقلال چندان خبرساز نبود اما حالا مشخص شده که آبی‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالات چه خرید مؤثر و کارآمدی داشتند. بازی فردا مقابل پرسپولیس می‌تواند برای ارسلان مطهری سرنوشت‌ساز باشد. او که پیش از پیوستن به استقلال بارها علاقه‌اش به رنگ آبی را به زبان آورده، خوب می‌داند گل زدن در دربی چقدر می‌تواند به محبوبیتش روی سکوها کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز