خبرگزاری کار ایران

تکرار یک قصه تلخ در دربی: حسرت بزرگ و آزادی که زیباتر نمی‌شود (عکس)

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۵۷

نود و دومین شهرآورد تهران در حالی برگزار خواهد شد که بانوان نمی‌‎توانند برای تماشای آن به ورزشگاه بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فردا ورزشگاه آزادی تهران شاهد مسابقه بزرگ دور برگشت لیگ نوزدهم خواهد بود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

در کنار اینکه دو تیم با سرمربیان جدید نسبت به دیداری که در آخرین روز از شهریور امسال برگزار شده بود پا به این دیدار خواهند گذاشت تغییرات گوناگونی در دو تیم ایجاد شده است اما تغییر بزرگی که فوتبال ایران از سال گذشته منتظر آن است هنوز صورت نگرفته است.

در حالیکه پیش بینی می‌شد برای دیدار پرسپولیس و استقلال در شهرآورد 90 بانوان برای تماشای بازی به ورزشگاه بروند و بدون مشکل برای تماشای عملکرد تیم‌های موردعلاقه‌شان روی سکوهای استادیوم آزادی حضور پیدا کنند اما سامانه بلیت فروشی برای بانوان در نظر گرفته نشد.

تکرار یک قصه تلخ در دربی: حسرت بزرگ و آزادی که زیباتر نمی‌شود (عکس)

کمتر از یک ماه پس از این بازی که با برتری پرسپولیس به پایان رسید، فشار فیفا روی فدراسیون فوتبال ایران سبب شد تا برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل کامبوج، استادیوم آزادی شاهد حفاظ‌های جدید باشد تا جایگاهی برای حضور بانوان در استادیوم تعبیه شود.

این مسابقه با حضور بانوان و دیدار جیانی اینفانتینو در آزادی برگزار شد اما آنطور که قبلا پیش بینی می‌شد مشکل ورود بانوان و خانواده‌ها برای تماشای مسابقه فوتبال به ورزشگاه، تا به امروز برطرف نشده است و دربی برگشت هم همانند دربی رفت شاهد غیبت بانوان در ورزشگاه‌هاست.

با وجود اینکه تیم ملی فوتبال ایران باید در فروردین‌ماه از مسابقات  مرحلهمقدماتی جام جهانی 2022 از هنگ کنگ در تهران میزبانی کند و فیفا در وهله اول پیگیر انتخاب رئیس جدید فدراسیون پس از استعفای مهدی تاج است، بعید به نظر می‌رسد سال 98 دیگر شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باشد و پیگیری تکرار حضور خانواده‌ها در استادیوم شاید دوباره برابر هنگ کنگ صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز