خبرگزاری کار ایران

امیدوارم دربی تماشاگرپسند باشد

ویسی: پیکان از نظر روحی و روانی مشکل دارد / استراماچونی من را سرکار گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۲۹

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به مشکلات این تیم گفت: ما بازیکنان بزرگی در اینجا داریم که فوتبال را بسیار خوب می‌فهمند. می‌توانیم این مشکل را به طور کل برطرف کنیم که البته زمان لازم دارد.

عبدالله ویسی در گفتگو با ایلنا درخصوص انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران گفت: لیستی که دیدم 14-15 سرمربی بودند که می‌خواستند به این تیم بیایند یا جزو گزینه‌های باشگاه بودند. برخی شاید رابطی داشتند یا اینکه باشگاه‌ با آنها صحبت کرده بود. بالاخره با من تماس گرفتند و برنامه دادم. 

او ادامه داد: پس از دو سه روز جلسه با مسئولان باشگاه در نهایت برنامه‌های من را پذیرفتند که از آنها بسیار سپاسگزارم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که تیم به شرایط عادی برگردد. تیم پیکان از نظر بازیکن و امکانات قابل احترام است ولی از نظر روحی روانی مشکلاتی وجود دارد که درصدد برطرف کردن آن هستیم.

سرمربی پیکان درخصوص اظهارات حسین فرکی که اعلام کرده بود این تیم مریض است گفت: من صد در صد حرف ایشان را قبول دارم چرا که با تیم کار کرده‌اند و فرد بسیار شایسته و لایقی هستد. ایشان حرف حساب شده و کارشناسی می‌زنند و اینطور نیست که بخواهند تیم‌شان را وارد حاشیه کنند. امیدوارم که تیم را از حالت مریضی در بیاوریم چرا که این مسائل در فوتبال طبیعی است و هر تیمی در مقطعی نتایج بد به دست می‌آورد.

ویسی در پاسخ به این سوال که چه فاکتور دلیل اصلی نتایج اخیر تیم پیکان است گفت: روح و روان این تیم خوب نیست. مطمئنا ما کارهای بزرگی خواهیم کرد. ما بازیکنان بزرگی در اینجا داریم که فوتبال را بسیار خوب می‌فهمند. می‌توانیم این مشکل را به طور کل برطرف کنیم که البته زمان لازم دارد. قبول دارم از نظر دفاعی مشکل داشتند اما این تیم باید از خط حمله خوب دفاع کند و نتایج نشان می‌دهد که آنها پس از گل خوردن نمی‌توانستند به بازی برگردند.

سرمربی سابق شاهین بوشهر درباره اینکه چه برنامه‌هایی در تیم پیکان دنبال می‌کند اظهار داشت: اولین هدف ما ماندن تیم در لیگ برتر است که حتما همینطور خواهد شد. یکی از نشانه‌های بارز آن این است که اگر تیم پیکان ایراد داشت هیچ زمان 15 سرمربی علاقه نداشتند با آن همکاری کنند. مطمئنا تیم ما ماندگار است اما جایگاه ما جایگاه مناسبی نیست و باید خیلی سریعتر به حالت عادی برگردیم. 

ویسی درباره اینکه با هماهنگ آندره آ استراماچونی به ایتالیا رفته بود تا از تمرینات تیم اینتر بازدید و با آنتونیو کونته دیدار کند، افزود: من به ایتالیا رفتم اما متاسفانه برای مشکلی که ایشان با باشگاه استقلال داشتند از ایران رفتند و من نتوانستم ایشان را پیدا کنم. وقتی در ایران بود با هم در ارتباط بودیم. من سه روز در ایتالیا بودم و یک بازی اینتر را هم تماشا کردم اما استراماچونی من را سرکار گذاشت و نتوانستم با کونته دیدار کنم.

عبدالله ویسی در پاسخ به این سوال که آیا با حسین فرکی تماس داشته یا خیر گفت: بله، صددرصد. ایشان از بزرگان فوتبال ماست که همه ما او را دوست داریم. وظیفه من بود که به او زنگ بزنم. ایشان به من گفتند هر کمکی بتوانند انجام خواهند داد که بسیار از او سپاسگزارم. حرف‌های او به من روحیه داد و از تیم خوبی که تشکیل دادند تشکر کردم.

سرمربی پیکان درخصوص رویارویی با تیم ماشین سازی در هفته نوزدهم گفت: ما برای برد به میدان خواهیم رفت و به امتیازگرفتن نیاز داریم. مطمئنا چنین کاری انجام خواهیم داد تا دست پر به تهران برگردیم.

ویسی درباره بازی بزرگ هفته نوزدهم بین استقلال و پرسپولیس تهران گفت: به نظرم این دو سرمربی جوان چون برای اولین بار در دربی با هم رو به رو می‌شوند، شرایط مشخص نیست و خطرناک است. اگر فقط به فکر نباختن باشند بازی خوبی نمی‌بینیم اما اگر همانند بازی‌هایی که اخیرا داشته‌اند حتما یک بازی تماشاگرپسند خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز