خبرگزاری کار ایران

از قائدی یک تشکر ویژه دارم

رضا عنایتی :دغدغه‌های فرهاد در استقلال باید برطرف شود/همه بازیکنان در دربی شانس گلزنی دارند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۲۹۳

کاپیتان سابق استقلال پیش بینی کرد شانس پیوزی ابی ها در دربی بیشتر از رقیب است.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی کاپیتان سابق استقلال معتقد است دربی امسال یک بازی جذاب خواهد بود که قطعا یک تیم پیروزی را از آن خود خواهد کرد و امیدوار است که تیم سابقش در این بازی سه امتیاز را کسب کند و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ باشد.

کمتر از 24 ساعت دیگر دربی 91 برگزار خواهد شد نظرتان را در این خصوص بگویید؟

پیش بینی کردن دربی درست نیست زیرا هر بازی شرایط خاص خودش را دارد با شناختی که از هر دو مربی دارم فکر می‌کنم دربی جذابی پیش رو خواهد بود هر دو تیم شرایط خوبی در جدول لیگ دارند و به عنوان یک استقلالی از ته دلم دوست دارم این تیم برنده شود.

نبود شیخ دیاباته چقدر در این بازی تاثیرگذار است؟

نبود شیخ قطعا استقلال را اذیت خواهد کرد زیرا که آنها از ابتدای فصل روی این بازیکن حساب باز کرده‌اند ووی هم توانسته است عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. اما این را هم در نظر بگیرید ارسلان مطهری در بازی‌های اخیر آمادگی خوبی داشته و می‌تواند جای خالی شیخ را پر کند.

قائدی همین روزها بسیار سرحال است و از نظر شما شانس گلزنی در دربی را خواهد داشت؟

مهدی قائدی از زمانی که سر و سامان گرفت فوتبالش پیشرفت کرد و نتیجه آن امسال در کیفیت بازی‌هایش می‌بینید قائدی این روزها با برنامه زندگی می‌کند و من به عنوان بازیکن سابق استقلال از قائدی یک تشکر ویژه می‌کنم که تلاشش را دوچندان کرده است مهدی قابلیت تبدیل شدن به ستاره را دارد.

 کدامیک از بازیکنان استقلال در دربی شانس گلزنی خواهند داشت؟

تمام بازیکنانی که در دربی بازی می‌کنند شانس گلزنی دارند و پیش بینی من این است که این بازی حتما گل خواهد داشت.

استقلال می‌تواند در لیگ به قهرمانی برسد؟

با توجه به سیستم بازیکنان و شرایط خوب تیم اگر آنها بتوانند همین شادابی را تا پایان لیگ حفظ کنند و اسیر حاشیه نشوند قهرمانی لیگ دور از دسترس نخواهد بود.

چه نظری در خصوص گلایه‌های مجیدی از باشگاه دارید؟

هر مربی اگر گلایه می‌کند به حق است یک مربی باید آرامش داشته باشد تا بتواند آن را به بازیکنانش هم منتقل کند امیدوارم دغدغه‌های فرهاد در استقلال هر چه زودتر برطرف شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز