خبرگزاری کار ایران

روحیه برتری طلبی در استقلال موج می‌زند

عنایتی:قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۶۴۳

کاپیتان سابق استقلال می گوید قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی کاپیتان سابق استقلال معتقد است این استقلال می‌تواند قهرمان لیگ باشد به شرطی که بتواند در بازی‌های پیش رو به پیروزی برسد. عنایتی همچنین از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرند و باز هم مردم بابت رفتن به جام جهانی خوشحال باشند.

شرایط استقلال را در هفته‌های اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط استقلال بسیار خوب است آنها بردهای پیاپی را به دست می‌آورند و توانسته‌اند هوادارانشان را خوشحال کنند. چیزی که در حال حاضر خیلی مهم است این است که کار تیمی استقلال فوق العاده است.

ایا استقلال توانایی کسب قهرمانی نیم فصل را دارد؟

قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست مهم این است که بتوانی آخر فصل به این عنوان دست پیدا کنی اما این ا استقلال شخصیت قهرمانی را دارد و این شخصیت را استراماچونی به بازیکنان تزریق کرده است. روحیه برتری طلبی در استقلال موج می‌زند.

استقلال امروز باید به مصاف پدیده برود؟

بازی سختی است بخصوص اینکه پدیده هم در کورس قهرمانی قرار دارد و می‌خواهد دست پر به مشهد بازگردد. امیدوارم در وهله اول بازی تماشاگر پسند باشد و هر تیمی که حقش است سه امتیاز را کسب کند.

استقلال در جام حذفی هم باید به مصاف سپاهان برود؟

این هم از شانس استقلال است که باید دوباره به مصاف سپاهان برود البته با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد شانس استقلال برای پیروزی بیشتر خواهد شد در حال حاضر هواداران استقلال بیشترین نقش را در موفقیت استقلال دارند زیرا که حضور آنها باعث دلگرمی استقلال می‌شود.

این روزها بحث حضور برانکو ایوانکویچ در تیم ملی شنیده می‌شود نظرشما چیست؟

به هر حال این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال می‌گیرد و حتما صلاحی در این کار است برانکو چند سال در ایران حضور داشته و فوتبال ایران را کامل می‌شناسد و این خودش یک نقطه مثبت است. به هر حال وقتی می‌خواهی در جام جهانی حضور داشته باشی باید بهترین تصمیم را بگیری تا بتوانی به موفقیت دست پیدا کنی ما دو شکست خیلی بد مقابل بحرین و عراق داشتیم و باید حتما در چهار بازی آینده امتیازات را بگیریم. اگر نتوانیم به این امر دست پیدا کنیم کل فوتبال ما وارد چالش خواهد شد. به هر حال ویلموتس نتوانست انتظارت ایرانی‌ها را برآورده سازد و همین با عث شد که خودش به دنبال جدایی از تیم ملی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز