خبرگزاری کار ایران

بازیکنی که به استقلال می‌آید باید یک چیزی هم به این تیم بدهد

عنایتی: با رحمتی صحبت کردم دلایلش برای جدایی منطقی بود

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۱۶۸

سرمربی جدید قشقایی شیراز اعلام کرد چند بازیکن از لیگ برتر درفهرست این تیم قرار دارد.

به گزارش ایلنا،رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید قشقایی شیراز انتخاب شد و فصل آینده در خدمت این تیم باشد.با وی در خصوص حضورش در این تیم و همچنین شرایط استقلال و جدایی مهدی رحمتی و رفتنش به پدیده صحبت کردیم.

در خصوص حضورتان در تیم قشقایی شیراز صحبت کنید؟

پس از جلسات متعددی که با مسئولان این تیم برگزار کردیم به جمع‌بندی نهایی رسیدیم که فصل بعدرا در خدمت تیم قشایی شیراز باشیم؛ شهری که من در آنجا خاطرات خیلی خوبی دارم. دو سال خدمت سربازی را در آنجا سپری کردم و در کل حس خوبی نسبت به این شهر دارم.

از چه زمانی کارتان را شروع خواهید کرد؟

ازامروز استارت کار را خواهیم زد. تست‌گیری را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم یک تیم خوب را برای فصل آینده روانه مسابقات کنیم.

 در لیست‌تان بازیکنی از لیگ برتر هم وجود دارد؟

چند بازیکن لیگ برتر هم در لیست وجود دارد که نام آنها را به باشگاه ارائه کردم تا نسبت به جذب آنها اقدام شود.

استراماچونی هم به عنوان سرمربی استقلال منصوب شددر این باره چه نظری دارید؟

خدا را شکر مربی مدنظر که استقلال مدتها منتظر حضورش در این تیم بود بالاخره به توافق رسید. به نظر من از امروز شرایط برای استقلال متفاوت خواهد شد و باید با یک برنامه‌ریزی مناسب ، تیم را برای فصل آینده آماده کنیم.

نام چند گزینه برای مربیگری در استقلال مطرح شد که نامی از شما در بین این مربیان نبود؟

همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم؛ چه حضور داشته باشم چه نباشم. همیشه هوادار استقلال هستم و هر وقت هر کمکی از من بخواهند دریغ نخواهم کرد.

مهدی رحمتی هم از استقلال جدا شد. در این باره صحبت کنید؟

مهدی زحمات زیادی برای استقلال کشید. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. به شهری رفته که زادگاه من است. باید یک چیزی را بگویم و آن هم این است که ما باید بیشتر از این قدرشناس باشیم و این را هم بگویم که ما نباید به خاطر اشتباهات خودمان بقیه را محکوم کنیم. مهدی می‌توانست باز هم در استقلال بماند. چند بار تلفنی با او صحبت کردم. بنا به دلایلی که خودش داشت و منطقی هم بود، تصمیم به جدایی گرفت.

حسین حسینی و وریا غفوری هم پیشنهاد مالی سنگینی را به استقلال ارائه کردند؟

دوستانی که ارقام اینچنینی می‌خواهند باید به گذشته برگردند و ببینند به پیشکسوتان این تیم چگونه قرارداد می‌بستند و چگونه با عشق بازی می‌کردند. به نظر من بازیکنی که به استقلال می‌آید باید یک چیزی هم به این تیم بدهد زیرا این باشگاه آنقدر بزرگ است که بازیکنان بسیار بزرگی هم در آن حضور داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز