خبرگزاری کار ایران

سوت‌های داور روی اعصاب بود

مجدمی: خطای علیپور خنده دار بود / امیدواریم اسکوچیچ بماند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۹۸

هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: اگر خلیل زاده از بازی اخراج می‌شد جریان بازی خیلی عوض می‌شد و داور واقعا در این بازی تاثیرگذار بود. متاسفانه این اولین بار برای ما نبود و دو سه بازی دیگر هم اینطور بود.

مسلم مجدمی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل پرسپولیس تهران گفت: متاسفانه اولین باخت خانگی ما مقابل پرسپولیس رقم خورد که ما شرمنده هواداران‌مان شدیم. بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما همه دیدند که اشتباهات داوری روی نتیجه این مسابقه تاثیرگذار بود.

او ادامه داد: تمام کارشناسان داوری گفتند که صحنه خطای منجر به گلزنی پرسپولیس خطا نبود و حتی یک پنالتی هم برای ما قبل از اینکه گل بخوریم نگرفتند و الان هم اگر بخواهند عذرخواهی کنند دیگر به درد ما هم نمی‌خورد که بتواند دردی از ما دوا کند. ما با نیت برد وارد زمین شده بودیم اما نتوانستیم به سه امتیاز برسیم.

بازیکن صنعت نفت درباره پرتاب سنگ از سمت هواداران صنعت نفت گفت: واقعا سوت‌های داور در چند صحنه خیلی حتی روی اعصاب ما بود چه برسد به تماشاگران. قطعا به هیچ وجه پرتاب سنگ به زمین مسابقه قابل قبول نیست و اقدام پسندیده‌ای نخواهد بود اما هواداران عصبانی بودند. امیدوارم که این اتفاقات تکرار نشود و هواداران باتعصب ما باید بیشتر مراقب باشند تا برای چنین مسائلی محروم نشوند. 

او درباره خطای شجاع خلیل زاده روی عیسی آل کثیر گفت: صحنه خیلی خطرناکی بود و حتی به داور هم گفتم که چرا کارت قرمز نداد؟ واقعا خیلی بد زد و صحنه‌های آهسته را هر کسی ببیند می‌گوید که باید کارت قرمز می‌گرفت. اگر خلیل زاده از بازی اخراج می‌شد جریان بازی خیلی عوض می‌شد و داور واقعا در این بازی تاثیرگذار بود. متاسفانه این اولین بار برای ما نبود و دو سه بازی دیگر هم اینطور بود. امیدوارم که دیگر این مسائل تکرار نشود. حتی روی صحنه‌ای که داور برای پرسپولیس روی علیپور خطا گرفت و آنها گلزنی کردند واقعا خنده دار بود. 

مجدمی درباره اینکه بازیکنان نفت با وجود استعفای دراگان اسکوچیچ برای این بازی تمرکز نداشتند گفت: ما طی چند روز بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان به فکر این بودیم که سرنوشت آقای اسکوچیچ چه می‌شود و قرار است چه شخصی جانشین او شود. در غیاب اسکوچیچ زیر نظر بهنام سراج تمرین کردیم و تمرکز فوق العاده‌ای برای این بازی نداشتیم. قبل از بازی با پرسپولیس این جریان پیش آمد و خوب نبود. امیدواریم که آقای اسکوچیچ بمانند چون ما ایشان را دوست داریم و به ما و به شخصه به من بسیار کمک کرد. امیدوارم اگر قرار است بماند بیشتر روی تیم تمرکز کنند تا همانند قبل از این ماجرا با قدرت ادامه بدهیم.

بازیکن صنعت نفت درخصوص رویارویی با ذوب آهن اصفهان در هفته نوزدهم اظهار داشت: ذوب آهن تیم منسجمی است که بازیکنان باکیفتی دارد. نسبت به نیم فصل اول بازیکنان خوبی جذب کردند و همیشه بازی با آنها سخت است. امیدواریم با کسب یک نتیجه خوب به آرامش نسبی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز