خبرگزاری کار ایران

از سقوط هواپیما تا بیماری؛

چرا اسکوچیچ از بازیکنان صنعت نفت خداحافظی کرد؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۶۷

سرمربی کروات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست برابر نفت مسجد سلیمان از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شب گذشته در ورزشگاه بهنام محمدی شاهد شکست دو بر صفر شاگردانش مقابل نفت مسجد سلیمان بود تا پس از تعطیلات نیم فصل اول سومین شکست فصل آنها رقم بخورد.

سرمربی کروات پس از پایان بازی در تصمیمی عجیب که بازیکنان این تیم را شوکه کرد از یکایک آنها خداحافظی کرد و اعلام کرد که دیگر حاضر نیست تا برای ادامه همکاری با این تیم در آبادان بماند. در حالیکه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت هنوز واکنشی به این خداحافظی نداشته‌اند اما تصمیم اسکوچیچ جدی است و او قصد دارد تا ایران را ترک کند.

سرمربی 51 ساله که اخیرا ایران را ترک کرده بود، در کرواسی به پزشکش ملاقات داشته و بیماری قلبی که او در گذشته داشته در حال حاضر تشدید شده است. این سرمربی یکی از دلایل خداحافظی از بازیکنان و بازگشت به کشورش را همین بیماری می‌داند که طی هفته اخیر تمرکز او را گرفته است.

در کنار مشکلات مالی که تیم نفت داشته و این سرمربی توانسته به رغم آن تا رده چهارم جدول رده بندی پیش برود و یکی از تیم‌های مدعی لیگ نوزدهم باشد او با مسائل مالی مشکلی ندارد و دوری از خانواده یکی دیگر از دلایلی است که او می‌خواهد از ایران برود. این سرمربی دوری از خانواده و دخترش را یک بهانه می‌بیند تا از همکاری با نفت دلسرد باشد.

بازگشت اسکوچیچ از تعطیلات نیم فصل به ایران با سقوط تلخ هواپیمای پرواز تهران - اوکراین همراه بود و این سرمربی که تا به امروز حدود 7 سال سابقه فعالیت در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد از مسائل امنیتی و درگیری‌های اخیر در خاورمیانه بیم داشته و قصد دارد هرچه سریعتر به خانواده‌اش ملحق شود.

تصمیم گیری باشگاه صنعت نفت آبادان مشخص خواهد کرد که اسکوچیچ می‌تواند به همکاری با طلایی پوشان پایان بدهد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز