خبرگزاری کار ایران

دراگان تنها مربی با ۲ برد ۴ گله مقابل قلعه‌نویی

صنعت نفت هشتمین تیمی که چهار گل به شاگردان ژنرال زد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۲۱

اسکوچیچ ، تنها مربی‌ای در تاریخ لیگ برتر است که 2 برد 4 گله مقابل تیم‌های امیر قلعه‌نویی داشته است

به گزارش ایلنا،صنعت نفت آبادان در یک بازی عقب افتاده از هفته‌ یازدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه 4 بر 2 از سد سپاهان اصفهان بگذرد. با این شکست شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان که این شانس را داشتند با برتری در آبادان به عنوان صدرنشین لیگ به تعطیلات بروند، در همان رتبه دوم باقی ماندند. دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات صنعت نفت که در این فصل همراه با این تیم نتایج خوبی گرفته، تنها مربی‌ای در تاریخ لیگ برتر است که 2 برد 4 گله مقابل تیم‌های امیر قلعه‌نویی داشته است. در این گزارش بازی‌هایی که تیم‌های "ژنرال" در لیگ برتر 4 گل خورده‌اند را مرور کرده‌ایم.

تنها شکست به عنوان میزبان

تراکتورسازی تبریز تنها تیمی است که موفق شده در یک بازی خانگی تیم امیر قلعه‌نویی را با 4 گل شکست دهد. در هفته‌ی ما قبل پایانی لیگ چهاردهم شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم استقلال میزبان تراکتورسازی تبریز بودند و در روزی که سامان نریمان جهان هت‌تریک کرد، بازی را 4 بر یک به میهمان خود واگذار کردند.

استقلالی‌ها در آن دوره از رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی دیگر هم 4 گل از حریف خود خورده بودند که در آن بازی مقابل میزبان خود استقلال خوزستان به تساوی 4 بر 4 رسیدند.

2 شکست خارج از خانه همراه با استقلال

امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال تهران 2 شکست 4 گله خارج از خانه مقابل رقیبان خود در لیگ برتر داشته است. اولین شکست او به لیگ هشتم برمی‌گردد که در آن شاگردان غلامحسین پیروانی در تیم فجرسپاسی موفق شدند با نتیجه‌ی 4 بر یک از سد شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم استقلال بگذرند.

دومین شکست ژنرال همراه با استقلال هم به لیگ سیزدهم برمی‌گردد که در آن دوره از رقابت‌های لیگ برتر شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم ملوان بندر انزلی با نتیجه 4 بر 2 از سد استقلال قلعه‌نویی گذشتند. دراگان که روز شنبه هم موفق شد مقابل قلعه‌نویی به پیروزی برسد، در کنار زلاتکو کرانچار و پرویز مظلومی با 4 پیروزی بیشترین تعداد برتری در لیگ برتر را مقابل امیر قلعه‌نویی دارد.

سنگین‌ترین و خفیف‌ترین شکست‌ها مقابل سرخابی‌های پایتخت

سنگین‌ترین شکست امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر به جدال پرسپولیس و ذوب‌آهن در لیگ هفدهم برمی‌گردد. در آن بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر از سد شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم ذوب‌آهن بگذرند.

خفیف‌ترین باخت 4 گله قلعه‌نویی در لیگ برتر هم به بازی دو تیم استقلال تهران و سپاهان در لیگ دهم برمی‌گردد که در آن بازی شاگردان پرویز مظلومی در تیم استقلال موفق شدند با نتیجه 4 بر 3 از سد شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان بگذرند.

در لیگ هفدهم علاوه بر پرسپولیس برانکو، سایپا با علی دایی هم موفق شد 4 گل به ذوب‌آهن امیر قلعه‌نویی بزند. شاگردان علی دایی در هفته‌ی بیست و سوم آن دوره از رقابت‌ها موفق شدند با نتیجه‌ی 4 بر 2 از سد میهمان خود ذوب‌آهن بگذرند.

باخت 4 بر 2 سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان، هفتمین باخت 4 گله امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر بود. شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان در حالی مقابل صنعت نفت تن به شکست دادند که اگر این بازی را نمی‌باختند، با 21 بازی بدون باخت به رکورد بیشترین تعداد بازی متوالی‌ای که یک تیم در لیگ برتر نمی‌بازد، می‌رسیدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز