خبرگزاری کار ایران

بازی با گل‌گهر یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما تا پایان فصل است

فخرالدینی: انتظارم از خودم خیلی بیشتر از این است/ انگیزه خاصی برای بازی با ذوب آهن نداشتم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۲۹

مدافع راست تراکتور عقیده دارد توانایی‌ او بیشتر از آنچه بود که در بازی با تراکتور دیده شد.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل ذوب آهن اظهار داشت: ما بازی خیلی سختی با ذوب آهن داشتیم و واقعاً پیروزی و کسب 3 امتیاز در این دیدار کار دشواری بود ولی خوشحالم که با تلاش بازیکنان و نکاتی که کادرفنی گوشزد کرده بود توانستیم به آنچه نیاز داشتیم برسیم.

وی در مورد انگیزه بالایش برای تقابل با تیم سابق هم عنوان کرد: من در طول دوران فوتبالم بارها شده مقابل تیمی قرار بگیرم که تیم سابقم بوده است و این اتفاق جدیدی نیست ولی باید بگویم من همیشه برای درخشش در ترکیب تیمم انگیزه دارم و فرقی نمی‌کند بازی مقابل کدام تیم باشد و از این نظر بازی با ذوب آهن برایم با سایر بازی‌ها تفاوتی نداشت. تنها تفاوتش دیدار دوباره با دوستان و همبازیان سابقم بود.

مدافع راست تراکتور در مورد عملکرد خوبش در این دیدار هم گفت: وقتی تیم برنده می‌شود کل بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و من هم در کل از عملکردم نسبتاً راضی بودم ولی اینطور که همه می‌گویند عالی کار کردم را خودم قبول ندارم و انتظارم از خودم خیلی بیشتر از این است و فکر می‌کنم در ادامه می‌توانم عملکرد بهتری از خودم به جا بگذارم.

فخرالدینی در مورد اینکه سایت‌های آنالیز نمره خوبی به او داده بودند هم خاطرنشان کرد: من کلاً نمره دادن به بازیکن و سیستمی که این سایت‌ها در پیش گرفته‌اند مخالفم و آنها را قبول ندارم. مشخص نیست که این نمرات را بر چه اساسی می‌دهند و معیارهایشان چیست. اینکه مثلاً چون من پاس گل دادم نمره بالایی گرفتم یا دوندگی و سایر شاخصه‌هایی که باید سنجیده شوند را هم مورد بررسی قرار می‌دهند؟ وقتی مشخص نیست که معیارشان چیست نباید خیلی به آنها دلخوش کرد.

وی در مورد غیبتش در بازی با پرسپولیس هم عنوان کرد: بازی با پرسپولیس دیدار خیلی مهمی بود که متاسفانه 3 امتیاز آن را از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه فصل این 3 امتیاز جبران شود. در مورد غیبت خودم هم تصمیم کادرفنی بود و چون تازه به تیم اضافه شده بودم و فقط 6-7 جلسه تمرین کرده بودم صلاح بر این دانستند که روی نیمکت باشم.

مدافع راست تراکتور در مورد اینکه با 3 امتیاز بازی با ذوب آهن در کورس قهرمانی باقی ماندند هم گفت: بله همانطور که گفتم بعد از شکست مقابل پرسپولیس شرایطمان خیلی حساس شد و این 3 امتیاز از نان شب برایمان واجب‌تر بود که خوشبختانه آن را به دست آوردیم.

فخرالدینی در مورد تقابل با گل‌گهر هم اظهار داشت: بازی خیلی سختی خواهد بود و تقابل با تیم‌های پایین جدول که می‌خواهند شرایط خودشان را بهتر کنند واقعاً به اندازه بازی با مدعیان قهرمانی سخت است و به نظرم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما تا پایان فصل این دیدار است. سیرجان هم شرایط آب و هوایی خاص خودش را دارد و امیدوارم بتوانیم از این بازی هم دست پر خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز