خبرگزاری کار ایران

5 پیروزی در 6 دیدار؛ بازگشت تراکتور روی ریل برد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۳۲۰

سرخپوشان تبریزی بعد از وقفه یک هفته‌ای دوباره به روند بردهای سابقشان برگشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور روز گذشته موفق شد در دیداری دشوار مقابل ذوب آهن به برتری 2 بر یک دست پیدا کند و 3 امتیاز مهم این بازی را به خود اختصاص دهد تا از کورس قهرمانی و رقابت با تیم‌های بالای جدول عقب نماند.

تراکتور که فصل را با دنیزلی شروع کرده بود، اگرچه در ابتدا نتایج قابل قبولی کسب کرد ولی در ادامه دچار یک روند نزولی شد و در نهایت با سرمربی ترک تبار قطع همکاری کرد و با کادرفنی ایرانی به راه خود ادامه داد که تا اینجای کار این تغییر به خوبی جواب داده است.

تراکتوری‌ها 4 دیدار پایانی خود در نیم فصل نخست را با برتری پشت سر گذاشته تا ساکت الهامی و دستیارانش در سمت خود ابقا شوند و نیم فصل دوم را هم با آنها شروع کنند. اگرچه در ابتدای راه بازی دشواری مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشتند و علیرغم نمایش قابل قبول با نتیجه 2 بر صفر بازی را واگذار کردند ولی برخلاف اینکه گفته می‌شد این شکست آغاز سیر نزولی سرخ‌های تبریزی است ولی آنها در هفته هجدهم با کسب 3 امتیاز بازی با ذوب آهن بار دیگر روند بردهایشان را آغاز کرده و باید دید در هفته‌های بعد می‌توانند به این روند ادامه دهند یا نه.

تراکتور از 6 بازی خود با کادرفنی ایرانی 5 برتری و تنها یک شکست کسب کرده و با کسب 15 امتیاز از 18 امتیاز ممکن کارنامه قابل قبولی به جا گذاشته است.

سرخ‌های تبریزی حالا با 33 امتیاز از 18 بازی در رتبه سوم جدول قرار دارند و همچنان از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز