خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: خوب بازی کردیم اما باختیم/ حریف موقعیت‌های کمی روی دروازه ما داشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۹۸

سرمربی سیتی عقیده دارد تیمش شایسته شکست برابر تاتنهام نبود.

به گزارش ایلنا، سرمربی منچستر سیتی در خصوص شکست تیمش مقابل تاتنهام صحبت کرد.

پپ گواردیولا گفت: "من به بازیکنانم افتخار می کنم، اما این کافی نیست و من علاقمندم بازیکنان سیتی سبک همیشگی شان را ارائه دهند.

آیا دلیل صحبت های طولانی در رختکن به دلیل عملکرد سیتی بود؟  هرگز. با این عملکرد؟ چگونه باید بعد از این عملکرد از بازیکنانم انتقاد کنم؟ من با کادر فنی سیتی و همسرم صحبت می کردم. این با عملکرد، اگر بگوییم نمایش سیتی بد بوده اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم. ما شانس های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و حریف از معدود موقعیت هایش به گل رسید.

ما در این دیدار مغلوب شدیم. ما خوب بازی کردیم اما باختیم، این اتفاق دوباره رخ داد. آنها دو شانس گلزنی داشتند و دو گل به ثمر رساندند. من حرف زیادی برای گفتن در مورد عملکرد ندارم، اما در نهایت معنای فوتبل این است که شما چند بار به گل می رسید و دروازه تان چند بار باز می شود.

اما این اتفاق پیش از این نیز مقابل یونایتد نیز داده است. آنها فرصت های کمی ایجاد کردند، اما ما تعداد زیادی موقعیت داشتیم و نتیجه نگرفتیم. این اتفاق افتاده و ما باید آن را بپذیریم و روی آن کار کنیم. بعضی اوقات پذیرش این موضوع آسان نیست، اما ما خوب بازی کردیم.

اخراج زینچنکو اتفاق مهم بازی بود. بله، اینکه بازی با 10 یا 11 بازیکن تمام کنید، از نظر کیفیت تفاوت زیادی خواهد داشت. ما در مورد این موضوع در بین نیمه صحبت کردیم، به بازیکنان گفتم مراقب باشید، اما این واکنشی سریع بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز