خبرگزاری کار ایران

وکیا: سقوط گل گهر؟ خنده دار است/ هیچ وقت قصد جدایی نداشتم

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۳۳

بازیکن گل گهر در مورد شرایط این تیم اشاره می کند که اصلا به فکر سقوط نیستند

به گزارش ایلنا، گل گهر در بازی با سایپا در حالی سه امتیاز را از دست داد که می توانست در این بازی کارش را در نیم فصل با برد شروع کند. اتفاقی که نیفتاد تا بعد از مجید جلالی حالا بازیکنان این تیم هم از این اتفاق ناراحت باشند که با یک اتفاق سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردند. وکیا در مورد شرایط گل گهر هم به یک نکته اشاره می کند که اصلا به فکر سقوط نیستند و جایگاه گل گهر قطعا با جلالی که اعتبارش را برای موفقیت این تیم وسط گذاشته بهبود خواهد یافت.

* بازی با سایپا در حالی با تساوی به پایان رسید که شاید گل گهر در این بازی مستحق برد بود.

در این بازی شرایط خوبی داشتیم و به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بودیم. در این مسابقه بعد از برد ماشین سازی به دنبال دبل بودیم تا نشان دهیم جایگاه مان در جدول این نیست. ما در طول نیم فصل اول بازی های خوبی داشتیم اما مدام بدشانسی می آوردیم و در این بازی هم یکی از آن ها اتفاق افتاد. روی یک اتفاق گل خوردیم و در مسابقه ای که حق مان برد بود به جای سه امتیاز یک امتیاز گرفتیم.

* شنیده بودیم که قصد جدایی از گل گهر را داری اما در این تیم ماندی و بازی کردنت نشان داد که جلالی به تو اعتقاد دارد؟

من اصلا قصد جدایی نداشتم و هیچ صحبتی هم در این زمینه نشده بود اما این که می گویید را خودم هم در خبرها دیده بودم. به هر حال همه بازیکنان در زمان نقل و انتقالات پیشنهاد دارند و من در نهایت بهترین شرایط را ماندن در گل گهر دیدم چون اینجا شرایط خوبی دارم. آقامجید هم یکی از مربیان خوب لیگ است و در این مدت چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. امیدوارم بازهم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم و در ادامه همه بازیکن تاثیرگذاری برای گل گهر باشم.

* روی گل هم که تاثیر مستقیمی داشتی و نشان دادی با موسوی زوج خوبی را در سمت راست تشکیل داده اید؟

خوشحالم روی گل تاثیر داشتم و پاسم به موسوی باعث شد که او بتواند برای تیم موقعیت گل بسازد. اما حیف که این زحمت به ثمر ننشست و در مسابقه ای که باید سه امتیاز را می گرفتیم با تساوی از زمین خارج شدیم.

* جلالی هم خیلی از داوری انتقاد داشت؟

ببینید درست است اشتباهات داوری سهوی است و این اتفاقات برای همه تیم ها می افتد اما این اشتباهات در نیم فصل اول هم ما را اذیت کرد و در این بازی هم یکی، دو موقعیت داور می توانست پنالتی بگیرد که اعتقادی نداشت. به نظرم اگر یکی از آن پنالتی ها گرفته می شد ما به راحتی نیم فصل دوم را با برد شروع می کردیم و در جدول موقعیت بهتری پیدا می کردیم.

* در این بین به عملکرد جلالی هم انتقاد زیاد شد و حتی بابت حضور در گل گهر و ماندن این تیم در لیگ حرف از اعتباری زد که بابت این بازی گذاشته است؟

آقامجید و تمام ارکان تیم مدام در حال زحمت و تلاش هستند تا با کمک بچه ها بهترین نتایج را به دست بیاوریم. ما شاهد کار خوب کادرفنی هستیم و قطعا کارنامه سرمربی ما مشخص است و نیازی نیست زیاد بخواهم از آقامجید دفاع کنم. من هم شک ندارم ایشان با تجربه ای که دارد به آینده این گل گهر امیدوار است که تمام اعتبار خودش را گذاشته و ما هم با تمام قدرت به ایشان کمک خواهیم کرد.

* یعنی گل گهر می تواند بالاخره خودش را از خطر سقوط رهایی دهد؟

هنوز 13 فینال دیگر باقی مانده و ما اصلا به این موضوع که بخواهیم برای فرار از سقوط کار کنیم فکر نمی کنیم. همان طور که گفتم حق ما رتبه های بالاتر در جدول است و اگر بدشانس نبودیم الان این سوالات از کادرفنی و بازیکنان گل گهر پرسیده نمی شد. شک نکنید در بازی های آینده با توجه به تقویت تیم روند خیلی بهتری از گل گهر را شاهد خواهید بود و ما می توانیم در جدول صعود داشته باشیم. به همین خاطر فکر کردن به سقوط گل گهر یک حرف خنده دار است و آینده همه چیز را مشخص می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز